|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۹۱

رئیس فدراسیون وزنه برداری خبر داد

رئیس فدراسیون وزنه برداری از حمایت ویژه این فدراسیون از استان هایی که پرورش دهنده قهرمانان ملی هستند خبر داد و گفت: با کمک فدراسیون کرمانشاه را به جایگاه واقعی خود می رسانیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز کرمانشاه، حسین رضازاده پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه همواره قهرمانان و ورزشکاران خوبی را در تیم ملی داشته است.

رضازاده یادآور شد: نخستین مدال ورزشی استان کرمانشاه در بازی های المپیک توسط یک وزنه بردار رقم خورده و همین امر دلالت بر اهمیت و جایگاه این ورزش در این استان دارد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه کرمانشاه در رده های مختلف سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ سالان وزنه برداران خوبی را به جامعه تحویل داده، گفت: فدراسیون نیز به پیشرفت و ارتقای ورزشکاران پایه این رشته کمک خواهد کرد.

وی به افتخارآفرینی قهرمانان کرمانشاهی در آوردگاه های مختلف اشاره کرد و افزود: استان کرمانشاه را باید با کمک های فدراسیون و پیشکسوتان این رشته به جایگاه واقعی خود برگرداند.

رضازاده از برنامه های مختلف فدراسیون وزنه برداری در خصوص هیئت ها خبر داد و بیان داشت: کلاس های مربیگری و داوری برگزار و مربیان و داوران به کلاس های بین المللی اعزام می شوند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: استان هایی که بیشتر تلاش کرده و قهرمانان خوبی را تحویل جامعه می دهند مورد حمایت بیشتری قرار خواهند گرفت.

وی به رئیس هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه توصیه کرد که از توان و تفکر کوروش باقری بهترین مربی جهان در تمام رده های سنی بهره بگیرد.

رضازاده افزود: کوروش باقری در حال حاضر به عنوان مشاور عالی فدراسیون فعالیت می کند و آمادگی خدمت به استان زادگاه خود را دارد.

انتهای پیام / ۲۷۰۰ /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار