|
|
کدخبر: ۱۶۴۳۸۷

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قزاقستان

خبرگزاری تسنیم: در پایان مرحله مقدماتی روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهر آستانه قزاقستان مسعود اسماعیل پور، رضا افضلی و مصطفی حسین خانی فینالیست شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا افضلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل ریوچی یامانکا از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رضا افضلی در این مرحله مقابل کانگ ژانگ از چین با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و فینالیست شد.

براساس این گزارش، در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل هیو لینگ از چین با نتیجه ۱۲ بر یک به برتری دست یافت. وی در دور دوم برابر دوکان تات از ویتنام در حالی که با نتیجه ۱۲ بریک پیش بود با ضربه فنی پیروز شد. حسین خانی در مرحله نیمه نهایی نیز موفق شد با نتیجه ۱۰ بر صفر اختیار نوروزاف کشتی گیر ازبکستانی را شکست دهد و راهی دیدار فینال شود.

امروز همچنین در وزن ۶۱ کیلوگرم مسعود اسماعیل پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل بازار بازار قلی یف از قرقیزستان با نتیجه ۷ بر ۴ به برتری دست یافت. وی در مرحله نیمه نهایی در یک کشتی حساس و دیدنی و در حالی که کشتی گیر قزاق از حمایت تماشاگران میزبان و داوران بهره می برد با نتیجه ۱۴ بر ۹ مقابل دولت نیازبیکوف به پیروزی رسید و فینالیست شد.

در شرایطی که سه کشتی گیر کشورمان فینالیست شدند، حامد طالبی زرین کمر در وزن ۹۷ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ژی ژانگ از چین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل الیهان ژومایف از قزاقستان با نتیجه ۴ بر ۷ مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی گیر قزاق مقابل موسی یف قرقیز، طالبی از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار