|
|
کدخبر: ۱۶۴۵۸۲

خبرگزاری تسنیم: مشکل پخش تلویزیونی لیگ جهانی والیبال که می توانست ایران را از حضور در گروه اصلی این رقابت ها محروم کند، حل شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، لیگ جهانی والیبال، سخاوتمندانه ترین تورنمنت فدراسیون جهانی والیبال است و به همین خاطر، اهمیت زیادی برای FIVB دارد. برگزاری بدون نقص و با کیفیت و همچنین پخش تلویزیونی مناسب این رقابت ها، تأثیر زیادی روی وجهه این تورنمنت در اذهان میلیون ها بیننده جهانی این رویداد دارد.

مدتی قبل، برگزار کنندگان لیگ جهانی اعلام و در واقع تهدید کردند که اگر ۸ تیم منتخب فدراسیون جهانی که تشکیل دهنده ۲ گروه ۴ تیمی و برتر لیگ جهانی هستند، نتوانند بازی های خود را به صورت HD پخش کنند به گروه پایین تر تبعید می شوند. از آن زمان نامه نگاری ها و پیگیری فدراسیون والیبال ایران از طریق مجلس شورای اسلامی و سازمان صدا و سیما شروع شد تا اینکه سرانجام صدا و سیما موظف به برطرف کردن این مشکل شد.

به تازگی خبر رسیده که این سازمان با فراهم کردن امکان ضبط و پخش HD بازی های ایران مقابل ایتالیا، برزیل و لهستان در لیگ جهانی والیبال، تنها مشکل ایران در این تورنمنت دیدنی و با ارزش را برطرف کرده است. از آنجا که خرید و بسترسازی برای پخش HD یک رویداد ورزشی نیاز به هزینه سنگین و زمان نسبتا زیاد دارد، سازمان صدا و سیما با اجاره این تجهیزات، مشکل میزبانی ایران را در لیگ جهانی را به طور موقت حل کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار