|
|
کدخبر: ۱۶۴۵۸۶

مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا

خبرگزاری تسنیم: در شبی که بیانکونری در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا درخانه بنفیکا تن به شکست داد سویا در دیداری خانگی از سد والنسیا گذشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شب گذشته(پنجشنبه) دو دیدار برگزار شد که طی آن تیم های بنفیکا و سویا مقابل رقبای خود به پیروزی دست یافتند.

در یکی از این دیدارها بنفیکای پرتغال در خانه خود به مصاف یوونتوس، صدرنشین سری A ایتالیا رفت و موفق شد میهمانش را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. اسکیل گارای در دقیقه ۳ بنفیکا را پیش انداخت تا نیمه نخست با برتری نماینده پرتغال به اتمام برسد.

یوونتوس که نمی خواست دست خالی به خانه بازگردد در نیمه دوم بر دامنه حملاتش افزود و در دقیقه ۷۳ موفق شد نتیجه را با گلی که کارلوس توس به ثمر رساند به تساوی بکشاند اما این پایان کار نبود و لیما که در دقیقه ۶۲ به جای اسکار کاردوزو به زمین بازی آمده بود گل دوم بنفیکا را در دقیقه ۸۴ وارد دروازه جان لوئیجی بوفون، سنگربان ملی پوش بانوی پیر کرد.

در دیدار دیگر هم دو تیم اسپانیایی سویا و والنسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر صفر سویا میزبان به پایان رسید. برای سویا استفان اِم بیا(۳۳) و کارلوس باکا(۳۶) گلزنی کردند تا این تیم برای دیدار برگشت کار ساده تری برای صعود به فینال لیگ اروپا داشته باشد.

دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار