|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۸۴

هافبک تیم فوتبال پدیده در گفت وگو با فارس:

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: از استقلال و دو تیم دیگر با من صحبت های اولیه انجام شده اما این موضوع جدی نیست.

محمدحسن رجب زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص صعود پدیده به لیگ برتر اظهار داشت: شرایط در پدیده از ابتدای فصل خوب بود. قول وقرارهایی که داده شد به خوبی به آنها عمل شد و خوب پیش رفتیم. من به علت اینکه یک نیم فصل از حضور در لیگ برتر محروم بودم با پدیده قرارداد بستم و شرایط خوبی را هم در این تیم گذراندم.

وی در مورد اینکه علت محرومیتش چه چیزی بوده، تاکید کرد: من سال گذشته با راه آهن قرارداد داشتم و با یک تیم لیگ برتری دیگر هم قرارداد بستم و چون نمی توانستم پولی که از آن تیم دریافت کرده بودم را بازگردانم از حضور در لیگ برتر محروم شدم. بازیکنان دیگری هم بودند که این اتفاق افتاد اما شاید چون بزرگ بودند و کسی را داشتند اتفاقی برایشان رخ نداد.

هافبک پدیده افزود: شرایط خوبی را در پدیده گذراندم. تقریبا ۷ فصل از لیگ دسته اول دور بودم اما خوشبختانه پس از هفته های هفتم و هشتم توانستم خود را با شرایط این لیگ آماده کنم و روز به روز پیشرفت کردیم.

رجب زاده در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: هنوز وضعیت باشگاه مشخص نیست. باید ببینیم شرایط چگونه می شود. من با باشگاه قرارداد ندارم. با چند تیم صحبت های اولیه صورت گرفته اما به آن صورت جدی نیست.

وی در مورد اینکه آیا استقلال هم با او صحبت کرده، گفت: دو گزینه دیگر به جز استقلال هستند که صحبت هایی انجام دادند اما صحبت های اولیه است و به آن صورت جدی نیست. باید دید که شرایط پدیده چگونه می شود تا دو هفته دیگر وضعیت این تیم مشخص خواهد شد و پس از آن بهتر می توان در این باره صحبت کرد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار