|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۰۶

۲۱۷۶ دقیقه حضور در ۲۷ بازی

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که در ۲۷ بازی۲۱۷۶ دقیقه در زمین حضور داشته و ۶ گل هم زده یکی از موفق های لاس پالماس در فصل جاری بوده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، مسعود شجاعی از ابتدای فصل جاری اوساسونا را ترک کرد و راهی لاس پالماس در دسته دوم لیگ فوتبال اسپانیا شد.

او از زمان نخستین حضورش در ترکیب این تیم که به ماه سپتامبر(شهریور) برمی گردد تاکنون موفق شده در ۲۷ دیدار این تیم و در مجموع ۲۱۷۶ دقیقه به میدان رفته و ۶ گل نیز وارد دروازه حریفان کند.

او از همان روزهای اول نمایش خوبی داشت و به یکی از ارکان تیمش بدل شد. مسعود در ۲۵ دیدار لیگ دسته دوم اسپانیا وارد زمین شده که در مجموع ۱۹۹۶ دقیقه حضور وی در این سطح فوتبال را نشان می دهد. او در این تعداد دقیقه موفق به زدن پنج گل شده است.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در کوپا دل ری هم دو بار به میدان رفته و در مجموع ۱۸۰ دقیقه در زمین حضور داشته و یک بار هم گلزنی کرده است.

شجاعی در بخش چپ خط هافبک به میدان می رود و در نقش بازی ساز ظاهر شده است. در ماه های اخیر یکی از بهترین های لاس پالماس در فصل جاری بوده و تنها در ۶ دیدار تیمش در این فصل موفق به حضور در ترکیب این تیم اسپانیایی نشده است.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار