|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۰۸

پیشکسوت استقلال با حضور بازیکنان نامبرده توسط فتح الله زاده برای هدایت تیم استقلال مخالف است و بیان کرد به مسئولان تیم نصیحت می کنم سرمایه داران استقلال را نابود نکنند.

محمود فکری پیشکسوت استقلال در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: بازیکنان سابق تیم استقلال همچون منصوریان پاشازاده و فرهاد مجیدی برای هدایت این تیم مناسب نیستند، این بازیکنان اگرچه در میدان فوتبالشان جزو فوتبالیست های خوب و سطح بالا محسوب شده اند اما تجربه کافی و لازم جهت هدایت تیم بزرگ پایتخت را ندارند.

وی افزود: بازیکنان مورد نظر ما فتح الله زاده برای تیم استقلال زحمات زیادی را قائل شده اند و موفقیت های این تیم مرهون تلاش ها و بازرسان سطح بالا این بازیکنان بوده است. با حضور این بازیکنان در تیم استقلال موافق هستم اما برای هدایت و سرمربیگری آبی پوشان نیازمند گذشت زمان و کسب تجربه هستند. لذا بسیاری در باشگاه استقلال حضور دارند و به تیم یاری می رسانند حضور این بازیکنان نیز می تواند کمک شایان به تیم انجام دهند.

فکری تصریح کرد: به عنوان فردی که نیز در تیم استقلال بازی کرده است و برای پیشرفت این تیم زحمات زیادی قائل شده است، به مسئولان تیم استقلال توصیه می کنم که سرمایه های تیم استقلال را با تصمیمات نادرست نابود نکنند. مجیدی، پاشازاده و منصوریان سرمایه های باشگاه استقلال هستند باید آنها را برای آینده تیم استقلال حفظ کرد و با تصیمات نادرست آنها را از بین نبریم.
پیشکسوت استقلال افزود: فتح الله زاده مدیر با تجربه ای است. وی سالها در باشگاه استقلال فعالیت کرده است.

فتح الله زاده با مشکلات باشگاه و فراز و نشیب های این تیم واقف است از اینرو معتقد هستم در شرایط فعلی فتح الله زاده گزینه مناسب برای مدیرعاملی این تیم بزرگ و پرهوادار است.
البته اگر وزارت آموزش گزینه باتجربه و حرفه ای تر از فتح الله زاده سراغ دارد اقدام به برکناری فتح الله زاده کند.

فکری تصریح کرد: اداره و مدیریت باشگاه های استقلال و پرسپولیس فعالیت مشکل است و درحد مدیریت یک وزارتخانه نیاز به تلاش و پیگیری دارد. فتح الله زاده باتوجه به تجربی که برخوردار است به طور حتم راهکاری مناسبی برای حل و مشکلات فعلی تیم استقلال در اختیار دارد با در اختیار دادن فرصت به مدیرعامل استقلال می توانیم امیدوار به حل معضلات استقلال باشیم.

فکری ادامه داد: همانطور که موافق به دوباره حضور فتح الله زاده در تیم هستم امیر قلعه نوعی را بهترین گزینه برای هدایت تیم استقلال در لیگ چهاردهم می دانم. قلعه نوعی باید با نتیجه ای مناسب از تیم استقلال جدا شود از طرفی در شرایط فعلی گزینه ای مناسب تر از قلعه نوعی در کشور نداریم. قلعه نوعی کارنامه درخشان دارد و عملکرد بسیار خوب در تیم استقلال و فوتبال دارد.
وی افزود: با انتشار صحبت قراردادهای بازیکنان تخلفات به صفر نمی رسد البته احتمال کاهش تخلفات وجود دارد. به هر حال در کشورمان همیشه راه فرار از قانون وجود دارد و متأسفانه همیشه بدنبال این راه های فرار هستیم. با انتشار لیست قرارداد بازیکنان نمی توانیم راه های فرار را از قانون از بین ببریم. البته معتقد هستم باید یک مرکز و یک مجموعه ای مشخص قراردادهای بازیکنان را بصورت شفاف ثبت کند و این لیست در اختیار سازمان لیگ فدراسیون قرار گیرد ودلیل به آمادگی یافتن همه مردم کشور از قراردادهای بازیکنان فوتبال نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار