|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۲۹

بازیهای رده بندی و فینال رقابت های چوگان جام ارتش ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳در محل باشگاه چوگان ذوالجناح نزاجا برگزار شد.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگارانبازیهای رده بندی و فینال رقابت های چوگان جام ارتش ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳در محل باشگاه چوگان ذوالجناح نزاجا برگزار شد.

در این رقابت ها که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش وبا همکاری فدراسیون چوگان برگزار گردید تیم نزاجا موفق شد تا با پیروزی بر حریفان خود مقام نخست این رقابتها را به دست آورد.

برپایه همین گزارش در بازی نخست تیم ارس و البرز به مصاف یکدیگر رفتند که تیم البرز توانست با نتیجه ۷ بر ۵/۵ از سد تیم ارس عبور کرده و به مقام سوم این بازیها دست پیدا کند.

در بازی دوم نیز تیم نزاجا موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ تیم کاسپین را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابتهای چوگان جام ارتش نائل گردد.

لازم به ذکر است در این بازیها امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش‬‎، امیر سرتیپ دوم مجد آرا رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، سید عبدالحمید احمدی مشاور عالی و مسوول شورای راهبردی و معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، بهمن حسین پور دشتگلی معاون تشریفات ریاست جمهوری، امیر سرتیپ محمدی فر مشاور نظامی فرمانده کل قوا، مهندس حمزه ایلخانی زاده ریییس فدراسیون چوگان و تنی چند از دیگر مقامات کشوری و لشکری و همچنین علاقمندان به ورزش چوگان حضور داشتند.

همچنین طی یک مراسم فرهنگی و به دلیل تقارن این رقابت ها با ایام ولادت حضرت زهرا(س) مسابقه ای طرح و به برندگان جوایز نقدی اعطا و همچنین به تنی چند از بانوان حاضر که همنام حضرت فاطمه(س) بودند نیز جوایزی اعطا گردید.

در آخر نیز به تیم های اول تا چهارم جوایزی نقدی اعطا گردید.

بازیهای رده بندی و فینال رقابت های چوگان جام ارتش بعد از ظهر امروز ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳در محل باشگاه چوگان ذوالجناح نزاجا برگزار گردید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار