|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۲۶

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو از درگذشت کسی که ۲ سال پیش در زمین فوتبال قربانی خشم وی شد، ابراز تاسف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، انتشار خبر درگذشت تیتو ویلانووا، سرمربی فصل گذشته بارسلونا بر اثر بیماری سرطان غدد بزاق، دنیای فوتبال و به خصوص تمامی کسانی که به نوعی با این مربی ۴۵ ساله در ارتباط بودند را در بهت و اندوه فرو برد.

یکی از افرادی که ویلانووا را خوب می شناخت و چندین بار از نزدیک وی را ملاقات کرد، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی بود. مورینیو در فاصله سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ که هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، چه در دوره مربیگری پپ گواردیولا که تیتو ویلانووا دستیارش بود و چه در یک سال مربیگری ویلانووا(۲۰۱۳-۲۰۱۲)؛ با او روبه رو شد که مهم ترین آنها سوپرجام اسپانیا در سال ۲۰۱۱ بود.

در آن بازی جنجالی که به زد و خورد میان بازیکنان دو تیم انجامید، مورینیو هم وارد درگیری شد و انگشت خود را در چشم وی فرو کرد، اتفاقی که هنوز به عنوان یکی از لکه های سیاه کارنامه انضباطی آقای خاص در حرفه مربیگری اش شناخته می شود.

با وجود آنکه درگیری با ویلانووا برای آقای خاص تبعات منفی به همراه داشت، او جزو اولین نفراتی بود که نسبت به خبر درگذشت سرمربی پیشین بارسا واکنش نشان داد و ابراز تاسف کرد.

مورینیو گفت: درگذشت تیتو ویلانووا روز غم انگیزی را برای دنیای فوتبال، برای بارسلونا و از همه مهمتر برای خانواده و دوستان او رقم زد. از طرف تمام اعضای باشگاه چلسی، نهایت تاسف و صمیمانه تسلیت خود را در این مقطع زمانی سخت، عرض می کنم.

ویلانووا از چند سال پیش و در واقع پس از دوران بازیگری اش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد اما فصل گذشته بیماری اش عود کرد تا جایی که وی مجبور شد ۲ ماه قید هدایت کاتالان ها را بزند و برای درمان به نیویورک سفر کند. تداوم این دوره درمانی ویلانوا را مجبور به ترک بارسا کرد، هرچند این درمان ها فایده ای نداشت و او درگشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار