|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۳۸

بسیاری از رکابزنان با رایزنی ملی پوش می شوند!

خبرگزاری تسنیم: رکابزن المپیکی ایران گفت: در فدراسیون دوچرخه سواری شایسته سالاری حاکم نیست.

امیر زرگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: امسال عضو تیم پیشگامان کویر یزد هستم و از هفته آینده که رقابت های لیگ آغاز می شود برای این تیم رکاب خواهم زد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هم اکنون عضو تیم ملی دوچرخه سواری هستید یا خیر، تصریح کرد: اگر ما را بخواهند در خدمت تیم ملی هستیم و اگر هم نخواهند که هیچ. دوست دارم برای کشورم افتخار آفرینی کنم. تیم ملی یک موضوع افتخاری است و بابتش چیزی به ما نمی دهند. اگر مسئولان صلاح بدانند و سلایق شان به من بخورد در تیم ملی حضور خواهم یافت.

رکابزن المپیکی ایران در پاسخ به این پرسش که مگر انتخاب نفرات تیم ملی سلیقه ای است، خاطرنشان کرد: همیشه و در تمام ادوار هر کسی سلایق خود را داشته است. خیلی از رکابزنان هستند که با رایزنی وارد تیم ملی می شوند و خیلی هم با همین کار در المپیک لندن رکاب زدند.

وی ادامه داد: گاهی هم پیش می آید که یک رکابزن قوی و توانمند در گروه بسیار دشواری قرار می گیرد و نمی تواند روی سکو برود اما همان رکابزن ضعیف که با رایزنی به تیم راه پیدا کرده در بین ۴ ورزشکار سوم می شود و پُز مدالش را هم می دهد.

زرگری گفت: نخستین اردوی تیم ملی جاده ایران در تبریز برگزار شد که من به دلیل آسیب دیدگی گردنم نتوانستم در آن حضور یابم.

وی در خصوص ارتباطات خود با فدراسیون، خاطرنشان کرد: ارتباطی با فدراسیون ندارم و نمی دانم شرایطش چگونه است؟

رکابزن المپیکی ایران در خصوص میزان شانس مدال آوری دوچرخه سواری کشور در بازی های آسیایی گفت: ایران همیشه در بخش جاده آسیا شانس مدال داشته است. شانس برای ایران در این مسابقات همیشه زیاد بوده و چند نفر هم هستند که پتانسیل بالایی دارند. نفرات شناخته شده ای در جاده ایران حضور دارند که توانایی های آنها بالاست.

وی تأکید کرد: شانس مدال آوری ایران در بازی های آسیایی بستگی به انتخاب فدراسیون و مربی دارد. به طور مثال همواره این گونه بوده که مربی تیم، یک فرد را انتخاب می کند اما مدیر تیم های ملی یا افرادی که در فدراسیون نفوذ دارند فرد دیگری را جایگزین می کنند. این ها همیشه می خواهند یک عده را راضی نگه دارند. دوره گذشته هم همین موضوع بود. عده ای می خواهند با حرف، لابی و رفاقت با مربی و مدیرتیم های ملی در اردو حضور پیدا کنند. به واقع مربی نفرات را انتخاب نمی کند. او فقط نظرش را می گوید اما باز هم کسانی دیگر در انتخاب نفرات تاثیرگذارند. در فدراسیون دوچرخه سواری شایسته سالاری حاکم نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار