|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۲۶

سرمربی میلان پس از شکست مقابل رم تاکید کرد تیمش عملکرد بدی نداشته اما باید به تمجید از تیم قدرتمند حریف بپردازد.

به گزارشخبرگزاری فارس، میلان در هفته سی و پنجم لیگ فوتبال ایتالیا با نتیجه دو بر صفر مغلوب رم شد.

میرالم پیانیچ ۴۳ و ژروینیو ۶۵ گل های جالوروسی را وارد دروازه حریف کردند تا تیمشان را ۸۵ امتیازی کرده و همچنان در رتبه دوم حفظ کنند. میلان هم با ۵۱ امتیاز هفتم است و به نظر می رسد شانسی برای حضور در رقابت های اروپایی فصل بعد ندارد.

کلارنس سیدورف در مورد این دیدار گفت: باید از تیم خوبی مثل رم ستایش کنم. همه بار دیگر قدرت این تیم را دیدند. در هر حال تیمم در نیمه دوم نمایش بدی نداشت اما متاسفانه نتوانستیم گل تساوی را بزنیم. وقتی گل فوق العاده پیانیچ را می بینید تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که بایستید و او را تشویق کنید.

عملکرد ماریو بالوتلی در این دیدار بسیار ضعیف بود. او به عادل تربت، هم تیم ی اش توهین کرد. سپس چیزی به سیدورف گفت تا تعویض شود.

سیدورف در این زمینه هم گفت: من همه تصمیم ها را گرفتم. به کاکا گفتم با عملکرد خوبی که دارد می تواند کمی به سمت چپ متمایل شود. کیسوکه هوندا هم که پس از دو هفته به میدان آمده بود نمایش بدی نداشت. مجبور بودم او را بیرون بیاورم. تعویض بالوتلی هم به این دلیل بود که می خواستم به جیامپائولو پاتزینی هم میدان بدهم. او عملکرد خوبی داشت و در آستانه زدن گل هم قرار گرفت. در مورد بالوتلی هم باید بگویم او از نمایش خودش راضی نبود. البته این یک اتفاق نرمال است زیرا پس از چند هفته عملکرد عالی ممکن است شما نتوانید در یک دیدار عالی بازی کنید.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار