|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۸۹

در مرحله پایانی مسابقات اسکی اسنو برد کراس در پیست اسکی بین المللی توچال و در بخش آزاد حسین کلهر، سید باقر صید و محمد ساوه دربند سری به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در مرحله پایانی مسابقات اسکی اسنو برد کراس در پیست اسکی بین المللی توچال و در بخش آزاد حسین کلهر، سید باقر صید و محمد ساوه دربند سری به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.

همچنین در بخش شهر نشین و در گروه زنان، ستاره یزدانی عنوان نخست این رقابت ها را از آن خود کرد و هدیه فرازی و ستاره مطهری نیز عناوین دوم و سوم این رقابت ها را بدست آورد در همین بخش و در گروه مردان، حمید رضا بهادر، شروین هدایت زاده و رضا افشار نیز حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

مرحله پایانی این رقابت ها جمعه در میان تعداد کثیری از اسکی بازان و علاقمندان به ورزشهای زمستانی با حضور حجت الله دارابی مشاور وزیر و رییس مرکز فن آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان، ناصر طالبی سرپرست فدراسیون اسکی، عیسی ساوه شمشکی نماینده وزیر ورزش در توسعه ورزش های زمستانی، علی عمران سولقانی دبیر کل فدراسیون اسکی و جمعی از فعالان این رشته در پیست بین المللی اسکی توچال برگزار شد.

این رقابت ها شامل دو گروه بومی(آزاد) و شهرنشین و با حضور ۱۱۴ اسکی باز مرکب از ۹۹ مرد و ۱۵ زن در روز نخست برگزار شد که در نهایت ۲۸ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

در پایان این مسابقات لوح تقدیر، شیلد، مدال و مبلغ ۳،۲ و یک میلیون تومان جایزه نقدی به برترین ها اهدا شد.

این مسابقات توسط هیات اسکی استان تهران، هیات اسکی شمیرانات، فدراسیون اسکی، و با همکاری پیست اسکی بین المللی توچال و هیات اسکی شمال غرب تهران برگزار گردید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار