|
|
کدخبر: ۱۶۵۲۹۲

سرمربی تیم ملی نوجوانان پس از برگزاری اردوی تدارکاتی ۶ روزه تیمش گفت: این اردو نسبت به دو اردوی قبل، بار فنی بیشتری داشت و خوشبختانه بازیکنان هر روز بهتر از گذشته می شوند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی قنبر پور - سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی از یکم اردیبهشت ماه تا امروز ادامه داشت که خوشبختانه این اردو نسبت به دو اردوی قبل، بار فنی بیشتری داشت و بازیکنان هر روز بهتر از گذشته می شوند.

وی در ادامه بیان کرد: دو اردوی ۶ روزه دیگر در دستور تمرینی بازیکنان قرار دارد و پس از آن، تیم ملی به تورنمنت آذربایجان اعزام می شود.

تورنمنت آذربایجان نیز علاوه بر اینکه تجربه بازیکنان را بالا می رود باعثمیشود تا تیم محک جدی بخورد. ما نیاز داریم مرتبا در بازیها و اردوهای تدارکاتی شرکت کنیم تا تیم به مرز بالای آمادگی برسد.

رقابت با تیم هایی مانند ترکیه و یا ژاپن بازیکنان را در فشار بازی قرار می دهد و باعثمی شود تا ارزیابی بهتری نسبت به تیم داشته باشیم.

وی افزود: با برگزاری بازیهای دوستانه داخلی و با تیم هایی که رده سنی شان بالاتر از ما بوده، قصد داریم تا بازیکنان را در شرایطی قرار دهیم که میزان آمادگیشان بالا برود. بر همین اساس می خواهیم تمرکز بازیکنان را برای بازی با تیم های مختلف در رده های سنی بالاتر، افزایش دهیم.

در واقع با حضور در تمرینات مداوم و بازیهای تدارکاتی تجربه ملی پوشان بیشتر می شود و ما قصد داریم تا با آمادگی کامل به رقابتهای پیش رو اعزام شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار