|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۳۳

ضد فوتبال نبود اما بازی شان را نپسندیدم

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: بازیکنان پیکان وقت کشی می کردند و مدام خودشان را به زمین می انداختند.

به گزارشخبرگزاری فارس، محمود یاوری پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان در پلی آف لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: پیش بینی می شد که بازی اینگونه شود من وقتی ترکیب تیم پیکان را دیدم فهمیدم که در تاکتیک به مشکل می خوریم، کارمان سخت بود و به آنچه می خواستیم نرسیدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان وقت کشی می کردند و مدام زمین می خوردند و این مسئله تاکتیک مان را بر هم می زد و روند طبیعی ما را از بین می برد. تماشاگر زیادی به این ورزشگاه آمده بود و ای کاش در این بازی برنده می شدیم.

یاوری با اشاره به داور مسابقه گفت: نوع برخورد داور در روند بازیمان تأثیرگذار بود. او سعی کرد به بازیکنان ما فشار بیاورد و آرامش تیم ما را کمی بر هم زد، نمی گویم داور با پیکان مهربان بود اما با ما هم مهربانی نکرد. ما ۹ بازی است که از داوری لطمه خورده ایم. تیم فجر مظلوم است و هیچکس به دادش نمی رسد.

سرمربی فجر سپاسی با اشاره به شرایط مسابقه گفت: اسم بازی پیکان را ضد فوتبال نمی گذارم اما این روند بازی شان را نپسندیدم. ما تاکتیکی ترین بازی خود را انجام دادیم اما ترکیب تیم پیکان را فرهاد کاظمی خیلی تغییر داده بود. اگر شایستگی برد داشتیم حتماً پیروز می شدیم. در نیمه اول می توانستیم به گل برسیم. امروز به غیر از دروازه بان و دفاع وسط مان سایر بازیکنان خوش ندرخشیدند.

یاوری با اشاره به چینش داوری گفت: از فدراسیون می خواهم که در چینش داوری دقت بیشتری داشته باشد. من خودم صاحب نظر هستم و می توانم در این مورد نظر بدهم. سال های زیادی را در فوتبال گذرانده ام، امیدوارم همه اشتباهات سهوی باشد.

وی در مورد اینکه در بازی با ملوان، فجر بهتر بازی کرد، گفت: در بازی با ملوان برای بقا می جنگیدیم و امروز استرس بیشتری داشتیم، در آن بازی راحت تر بودیم، ما چند بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی برگشت با پیکان برسند.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار