|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۸۱

شرط موفقیت استقلال در فصل آینده ماندن قلعه نویی است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: شاید افرادی بخواهند لابی کنند اما من که ۱۳ سال در استقلال بازی کرده و یکی از اسطورهای باشگاه استقلال هستم، برای آمدن به این تیم نیاز به لابی کردن ندارم.

جواد زرینچه در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره اینکه گفته می شود یکی از گزینه های دستیاری امیر قلعه نویی در استقلال برای فصل آینده، اظهار داشت: ابتدا باید صبر کنیم و ببینیم تغییر تحولات استقلال به چه صورت انجام می شود و تکلیف هیئت مدیره چه زمانی مشخص خواهد شد. ضمن اینکه فصل گذشته چند بار سر تمرین استقلال حاضر شدم و با قلعه نویی صحبت کردم و گفتم اگر بتوانم به مجموعه استقلال کمک کنم، هر کاری از دستم برآید، انجام می دهم.

وی بار دیگر با اشاره به تغییر و تحولات باشگاه استقلال در چند روز آینده تصریح کرد: پس از مشخص شدن وضعیت باشگاه استقلال، قلعه نویی می تواند راحت تر تصمیم بگیرد. اگر به من پیشنهادی از سوی استقلال داده شود، خوشحال می شوم که فصل بعد در کنار این تیم باشم. سل آینده سال خوبی برای استقلال خواهد بود. با توجه به قهرمان نشدن استقلال در لیگ برتر با وجود شایستگی برای رسیدن به این عنوان، ماندن قلعه نویی شرط اول برای موفقیت است.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: اکنون هر شخصی که بخواهد سرمربی شود، برای آشنا شدن با مجموعه استقلال نیاز به زمان دارد اما قلعه نویی دوباره می تواند تیم کاملی آماده مسابقات کند.

زرینچه در خصوص اینکه گفته می شود او به همراه علیرضا منصوریان و مهدی پاشازاده با لابی قصد دارند فصل آینده سرمربی استقلال شوند، گفت: شاید افراد دیگری بخواهند لابی کنند ولی جواد زرینچه که ۱۳ سال در استقلال بازی کرده، کاپیتان تیم ملی بوده و یکی از اسطوره های باشگاه استقلال است و در نداری ها کنار تیم حضور داشت، برای آمدن به استقلال نیازی به لابی کردن ندارد.

وی ادامه داد: دوست دارم فصل بعد با استقلال و امیر قلعه نویی باشم اما اگر هم این اتفاق نیفتاد از تیم حمایت می کنیم چون استقلال برای زرینچه است که جوانی اش را برای این تیم گذاشت. امیدوارم تکلیف استقلال هر چه زودتر مشخص شود و زمان را از دست ندهیم تا سال آینده تیم خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار