|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۱۲

در گفت وگو با فارس

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای حضور بازیکنان ملی پوش ما مقابل السد قطر رایزنی می کنیم اما اولویت ما تیم ملی است.

حسین ابن قاسم در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد صعود فولاد خوزستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی پر گل مقابل الفتح عربستان گفت: خدا را شکر همه چیز جور شد و پس از پیروزی ۵ بر یک مقابل الفتح عربستان توانستیم به زیارت خانه خدا و پیامبر مشرف شویم.

وی افزود: بازی سنگینی را مقابل حریفمان برگزار کردیم قرار بود از محل برگزاری مسابقه با اتوبوس به شهر مدینه برویم اما در آخرین دقایق هواپیما جور شد و مسیر کمتری را طی کردیم. ابتدا به مسجد النبی رفتیم و سپس با حضور در قبرستان بقیع به زیارت پرداختیم از آنجا به مسجد شجره رفتیم و پس از مُحرم شدن و زیارت خانه خدا به ایران بازگشتیم. سفر بسیار خوب و پربرکتی بود که خوشبختانه با پیروزی فولاد همراه شد.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد رویارویی با السد قطر اظهار داشت: السد تیم قوی و قدرتمندی است، در حال تدارک هستیم تا با در اختیار قرار دادن فیلم های بازی این تیم برای کادرفنی آنالیز خوبی از حریفمان داشته باشیم در حال حاضر شناخت چندانی از این تیم نداریم اما قطعا کادر فنی حریف را ارزیابی می کند تا با شناخت کافی به مصاف حریف برویم.

ابن قاسم در مورد محرومان فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این دیدار محروم نداریم و اکثر بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند.

وی در مورد وضعیت بازیکنان ملی پوش فولاد خوزستان و اینکه دیدار برگشت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با اردوی تیم ملی در اتریش هماهنگ می شود عنوان کرد: برای این موضوع رایزنی می کنیم تا در صورت امکان بازیکنان را در اختیار بگیریم البته اولویت ما تیم ملی فوتبال ایران است زمانی اعتراض می کردیم بازیکنی از فولاد خوزستان در تیم ملی حضور ندارد و حالا که این اتفاق افتاده نمی توانیم بگوییم چرا بازیکنانمان را در اختیار تیم قرار نمی دهید؟ البته فولاد خوزستان بازیکنان هم سطح و توانمندی دارد که می توانند جایگزین یکدیگر شوند. در مقابل الفتح با وجود عدم حضور ۳ بازیکن ملی پوش توانستیم ۵ گل وارد دروازه حریف کنیم و امیدوارم در دیدار مقابل السد شرایط خوبی داشته باشیم.

ابن قاسم در پایان در مورد اینکه آیا زمان عمل پای حسین فرکی مشخص شده است، اظهار داشت: زمان عمل مشخص شده و فرکی در حال پیگیری این موضوع است اما خیالتان راحت باشد او در فولاد می ماند و خودم مدیربرنامه های فرکی هستم!

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار