|
|
کدخبر: ۱۶۶۴۲۶

هفته سی وپنجم لوشامپیونه

خبرگزاری تسنیم: مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با قبول تساوی برابر سوشو یک هفته دیگر قهرمانی خود در فصل جاری این رقابت ها را به تاخیر انداخت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در سومین روز از هفته سی ‎وپنجم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه، امروز(یکشنبه) تیم پاری سن ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در خانه سوشو به تساوی یک بر یک بسنده کرد. ادینسون کاوانی در دقیقه ۲۴ برای پاریسی ها گلزنی کرد و تک گل میزبان را هم تیاگو سیلوا، مدافع PSG که در دقیقه ۵۷ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد به ثمر رساند.

پاری سن ژرمن در شرایطی در این بازی به تساوی رضایت داد که با پیروزی در آن می توانست فاصله اش را با موناکوی رده دومی به ۱۰ امتیاز افزایش دهد و در فاصله سه هفته به پایان رقابت ها قهرمانی اش را مسجل کند.

در ادامه دیدارهای این هفته لیون در بازی که ۲۰ دقیقه از آن سپری شده، میزبان باستیاست. لیل هم از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میزبان بوردو خواهد بود.

در جدول پاری سن ژرمن با ۸۳ امتیاز صدرنشین است، موناکو با ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل ۶۴ امتیازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار