|
|
کدخبر: ۱۶۶۶۳۵

پلی آف لیگ NBA

خبرگزاری تسنیم: دیدار ۲ تیم پورتلند و هیوستون در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا تحت تاثیر صحبت های نژادپرستانه مالک تیم کلیپرز قرار داشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای پلی آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم های پورتلند، تورنتو، گلدن استیت و واشنگتن، حریفان خود را شکست دادند.

در سالن اوراکل شهر گلدن استیت، تیم لس آنجلس کلیپرز پس از جنجالی که مالک این تیم بر سر مسائل نژادپرستانه به راه انداخته بود، مغلوب میزبان خود وریرز شد. بازیکنان کلیپرز پیش از شروع این بازی در اعتراض به این کار غیر انسانی مالک تیم خود، دانلد استرلینگ برای دقایقی سکوت کردند. گلدن استیت در این بازی با ۳۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس گل استیفن کری بانتیجه ۱۱۸ بر ۹۷ از سد کلیپرز گذشت تا در مجموع ۲ بر ۲ مساوی باشند. برای لس آنجلس کلیپرز، بلیک گریفین ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس گل داشت. کلیپرز ۱۶ بازی از ۱۹ بازی قبیل خود را در سالم اوراکل به گلدن استیت باخته است.

تورنتو رپتورز در سالن بارکلی سنتر توانست میزبان خود بروکلین نتس را با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ شکست دهد. پل پیرس ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ پاس گل برای بروکلین و کایل لاوری ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس گل برای تورنتو کسب کرد. ۲ تیم در حال حاضر ۲ بر ۲ در پلی آف مساوی هستند.

تیم واشنگتن ویزاردز در سالن وریزون سنتر با نتیجه ۹۸ بر ۸۹ میهمان خود شیکاگو بولز را شکست داد. ترور آریزا برای واشنگتن ۳۰ امتیاز و تاج گیبسون برای شیکاگو ۳۲ امتیاز کسب کردند. در این بازی نه نه هیلاریو، بازیکن برزیلی واشنگتن به خاطر اینکه در بازی قبلی سر جیمی باتلر، بازیکن شیکاگو را به حالت غیر متعارفی در دستش گرفته بود از حضور در زمین محروم بود. این اولین پیروزی واشنگتن در پلی آف مقابل ۳ پیروزی شیکاگو بود.

در آخرین بازی صبح امروز که به وقت اضافه کشیده شد، پورتلند در سالن مودا سنتر با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۲۰ میهمان خود هیوستون راکتس را از پیش رو برداشت. در این بازی لامارکوس آلدریج و دواین هاوارد برای تیم هایشان دبل - دبل کردند. آلدریج ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ پاس گل برای پورتلند و هاوارد ۲۵ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۲ پاس گل برای راکتس کسب کردند. بازیکنان پورتلند به نشانه اعتراض به صحبت های نژادپرستانه مالک تیم کلیپرز، جوراب های سیاه به پا کرده بودند. آلدریج در مورد این حرکت هم تیمی هایش گفت: ما می خواستیم کاری در حمایت از برادران سیاه پوست مان انجام دهیم.

برنامه بازی های صبح فردا(سه شنبه) به شرح زیر است:

میامی - شارلوت
آتلانتا - ایندیانا
سان آنتونیو - دالاس

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار