|
|
کدخبر: ۱۶۶۶۴۳

منچسترسیتی یا لیورپول قهرمان لیگ برتر می شوند

خبرگزاری تسنیم: با وجود پیروزی آبی پوشان لندن در خانه لیورپول، آقای خاص مطمئن است مردان وی نخواهند توانست لیگ را به عنوان قهرمان به پایان برسانند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی در پایان بازی تیمش و لیورپول در آنفیلد که با پیروزی ۲ برصفر آبی پوشان لندن همراه بود، ابراز اطمینان کرد که مردان او نمی توانند قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس شوند.

چلسی با شکست لیورپول به فاصله دو امتیازی این تیم در صدر جدول رسید اما با این حال آقای خاص گفت تیمش شانسی برای قهرمانی ندارد. وی در پاسخ به این سؤال که آیا چلسی با این برد به کورس قهرمانی لیگ برتر بازگشته است، گفت: خیر. ما به هیچ جایی برنگشته ایم. ما هنوز هم تیم سوم جدول هستیم. با شکست اورتون ما سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را گرفتیم اما این احتمال که یک پله سقوط کنیم و چهارم شویم هنوز وجود دارد. حالا با سه امتیازی که از بازی برابر لیورپول گرفته ایم باید یک امتیاز دیگر کسب کنیم تا جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کنیم و مطمئنم شویم که حداقل در این رده به کار خود پایان می دهیم.

مورینیو درباره عملکرد تیمش در آنفیلد اظهار داشت: بازی چلسی از جنبه های فراوانی دچار تغییر و تحول شده است. لیگ فقط یک قهرمان خواهد داشت و آن تیم یا منچسترسیتی خواهد بود یا لیورپول. بنابراین ما دلیلی برای جشن گرفتن نداریم، البته حتی اگر سوم هم شویم می توانیم بگوییم که هر دو بازی رفت و برگشت خود را برابر قهرمان رقابت ها برده ایم.

چلسی ۹۰ دقیقه تمام دفاع کرد و با این حال مورینیو به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت به خصوص توماس کالاس، مدافع جوان آبی پوشان لندن که اولین بازی خود را در لیگ برتر انگلیس تجربه می کرد.

مورینیو خاطرنشان کرد: حسم به من می گوید که چلسی لایق کسب پیروزی در این بازی بود و در این باره شکی ندارم. به همین سادگی. بعد از گل اول ما راحت تر بازی کردیم و با وجود آنکه برابر تیمی فوق العاده بازی می کردیم هرگز به دردسر نیفتادیم. برای ما داشتن چنین عملکردی و در اختیار داشتن بازیکنی مانند کالاس که چنین عملکردی را در اولین بازی اش نشان می دهد واقعاً خوشحال کننده است. حالا چه لیورپول قهرمان شود چه منچسترسیتی می دانیم که هر دوی آنها را در دو بازی این فصل شکست داده ایم.

آقای خاص در دفاع از خود درباره انتقاداتی که از بازی تدافعی چلسی وجود داشت، تصریح کرد: تیم برتر میدان برد، تیمی که پیروزی حقش بود. بازی دفاعی؟ اینکه رسانه ها اینقدر به بازی دفاعی حساس هستند مرا گیج می کند. چرا وقتی یک تیم خوب دفاع می کند به آن برچسب «تدافعی» می زنید؟

مورینیو در پاسخ به سؤال خبرنگاری که چلسی را به تلاش برای وقت کشی در جریان بازی متهم کرد، گفت: وقت کشی؟ این اصلاً چه چیزی هست؟ در تمام بازی های فراوانی که در این فصل داشتیم هرگز درباره چنین چیزی حرفی زده نشد اما حالا از آن می گویید!

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار