|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۴۸

شکی در فینالیست شدن بایرن وجود ندارد

مدافع ملی پوش بایرن مونیخ گفت: همه به این موضوع باور داریم که نتیجه را مقابل رئال تغییر می دهیم و به فینال می رسیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، جروم بواتنگ در گفت وگویی با هفته نامه کیکر در آستانه دیدار برگشت باوارایی ها با رئال مادرید(مصاف فردا شب در آلیانس آره نا) اظهار داشت: پپ، رئال را خوب می شناسد و با تاکتیک او خودمان را آماده بازی با رئال می کنیم. بدیهی است که باید نتیجه را تغییر دهیم و به فینال برسیم. همه بازیکنان نیز به این موضوع اعتقاد داریم و شکی وجود ندارد. درست است چند هفته اخیر همه چیز فوق العاده نبوده اما هنوز یک بازی برای رسیدن به فینال اروپا، فرصت داریم. بازی ای که خانگی هم هست.

وی در این گفت وگو به نکاتی چند اشاره کرده است:

*آقای بواتنگ، هواداران نباید نگران دفاع تیم شوند؟

این که در دیدارهای اخیر گل خورده ایم، چیزی است که کاملا به چشم می آید. مقابل وردربرمن ۲ گل این شکلی خوردیم. می گوییم می خواهیم جلوی گل خوردن را بگیریم و آن وقت در دفاع ۲ در مقابل ۳ نفر می شویم و ۲ گل می خوریم. من که می گویم این حالت تو چشم می زند. به کل تیم هم مربوط می شود. ایراد فقط از خط دفاع نیست. همه ما با هم جلو می رویم و حمله می کنیم و همه با هم عقب می آییم و دفاع می کنیم. کاری که در نیمه اول بازی شنبه با وردربرمن خوب انجام ندادیم اما نیمه دوم بسیار عالی بودیم.

*چه بهبودی در این زمینه باید حاصل شود؟

وقتی به این شکل مقابل رئال بازی می کنی، آنوقت لازم نیست که شروع به حمله کنی. مقابل وردربرمن و در نیمه اول آن بازی، پرانتقاد بازی کردیم اما نیمه دوم همه دیدند چقدر قوی هستیم. اگر مثل نیمه دوم تیم باشیم، بایرن فوق العاده قوی خواهد بود.

*پس در بازی برگشت مقابل رئال چگونه باید بازی کرد؟

بدیهی است در مورد این مساله مربی تصمیم می گیرد. پپ، رئال را خوب می شناسد و با تاکتیک او ما خودمان را آماده بازی با رئال می کنیم. بدیهی است که باید نتیجه را تغییر دهیم و به فینال برسیم. همه بازیکنان نیز به این موضوع اعتقاد داریم و شکی وجود ندارد. درست است چند هفته اخیر همه چیز فوق العاده نبوده اما هنوز یک بازی برای رسیدن به فینال اروپا، فرصت داریم. بازی که خانگی هم هست. نباید تردیدی به دل راه دهیم.

*فکر می کنی در بازی برگشت رئال باز اساس تاکتیک خود را روی ضد حمله بگذارد؟

شاید همه تاکتیک بازی رئال در آلیانس آره نا ضد حمله نباشد، اما این تیم سعی می کند از این ویژگی بازی خود خوب استفاده کند. چیزی که ما اکنون از آن شناخت و تجربه داریم و به طور قطع راه هایی را برای مقابله با آن پیدا می کنیم.

*در بازی برگشت فکر می کنی کدامیک از رئالی ها خطرناکتر هستند؟

همه بازیکنان رئال خطرناک هستند اما بیشتر از همه بیل، رونالدو و بن زما، سه مهاجم با کلاس جهانی هستند. در موقعیت تک به تک هر مدافعی با این مهاجمین به مشکل بر می خورد. باید شرایطی را فراهم کنیم که این وضعیت پیش نیاید.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار