|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۲۰

می خواهم ناکامی گوانگجو را جبران کنم

ووشوکار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی با اشاره به اینکه شکست در مبارزه انتخابی را جبران خواهد کرد، گفت: آسیب دیدگی زانو اجازه نداد توانایی خود را در نخستین مرحله از مسابقات انتخابی درون اردویی نشان دهم.

جواد آقای در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد دلیل شکست در نخستین مرحله از مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی گفت: با مصدومیتی که از ناحیه زانوی پای راستم دارم نتوانستم در انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو به منظور حضور در بازی های آسیایی اینچئون مقابل حمیدرضا لادور توانایی خودم را نشان دهم و در پایان مقابل او با شکست روبه رو شدم. همین آسیب دیدگی سبب شد امروز در تمرینات گروهی تیم ملی شرکت نداشته باشم و در حال حاضر به وزنه زدن مشغول هستم.

وی افزود: طی امروز و فردا قرار است از زانوی مصدومم MRI گرفته شود و امیدوارم که مشکل خاصی وجود نداشته باشد. نمی خواهم بهانه تراشی کنم، اما این مصدومیت تاثیر زیادی در عملکردم داشت و اجازه نداد توانایی هایم را نشان دهم. البته امیدوارم هر چه که هست سریع تر به پایان برسد و در دو مبارزه انتخابی بعدی به پیروزی برسم.

آقایی که از سال ۲۰۰۷ در اردوی تیم ملی حضور دارد در ادامه گفت: مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان، نقره قهرمانی آسیا و طلای مسابقات وردگیمز روسیه را در کارنامه دارم، اما جای مدال بازی های آسیایی در بین افتخاراتم خالی است که حتما باید به آن برسم.

سانداکار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی های آسیایی گوانگجو و مرحله یک چهارم در حالی که چند امتیاز از حریف فیلیپینی پیش بودم با پارگی ابرو مواجه شدم و داوران اجازه مبارزه کردن را به من ندادند تا در آستانه کسب مدال با بدشانسی از رقابت ها کنار بروم.

آقایی در ادامه عنوان کرد: می خواهم آن اتفاق را با کسب مدال در اینچئون به فراموشی بسپارم. البته می دانم که در این مسیر حریفان سرسختی را پیش رو خواهم داشت، اما تمام تلاشم را می کنم تا برای حضور در بازی های آسیایی فیکس تیم ملی شوم.

سانداکار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا برگزاری مسابقات متعدد برای وی و دیگر نفرات خسته کننده نیست گفت: شرایط برای همه نفرات یکسان است و مشکلی وجود ندارد چرا که این انتخابی ها سبب می شود بهترین نفرات به تیم ملی دعوت شوند. تحمل همین سختی ها باعثمی شود در میادین بین المللی بهترین نتایج را کسب کنیم و دیگر هیچ هراسی حتی از چینی ها نداشته و پیروزی مقابل آنها را امری عادی بدانیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار