|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۲۹

مگر قرار نبود انتخابات در زمان مقرر برگزار شود؟

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش قهرمانی و حرفه‎ای وزارت ورزش و جوانان در روزهای ابتدایی کار خود می گفت که تمامی انتخابات در زمان مقرر برگزار می شود اما این اظهارات تنها در حد یک حرف باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی از زمانی که در وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کرد و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‎ای شد، اعلام کرد تمامی انتخابات فدراسیون ها را در زمان مقرر برگزار خواهد کرد.

سجادی بارها و بارها و در اکثر مصاحبه‎های ابتدایی خود و در نشست خبری‎اش و حتی در رسانه ملی تاکید کرد که تمامی انتخابات را در زمان مقرر برگزار می کند. او حتی اعلام کرد که انتخابات سه چهار سال آینده زمانش مشخص شده و آنها در زمان مقرر برگزار می شود اما سجادی در اکثر موارد انتخاباتی نتوانست حرف خود را به کرسی نشانده و درصد بالایی از انتخابات بنا به دلایل مختلف لغو شد.

سجادی در نشست وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی و تعویق ثبت نام فدراسیون ها هم گفته بود که سعی می کنیم انتخابات برخی از فدراسیون ها را تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار کنیم و فدراسیون هایی که انتخابات آنها در تیرماه است را به بعد از بازی های آسیایی موکول کنیم که این موضوع شامل حال بسکتبال می شود.

با این حال شنیده می شود که انتخابات اکثر قریب به یقین فدراسیون های ورزشی خصوصا آنهایی که قرار است در بازی های آسیایی شرکت کنند به بعد از این رقابت ها موکول می شود.

اینکه اصولا این اقدام درست است یا خیر بحثاصلی مطلب نیست اما سوال اینجا است که مگر قرار نبود تمامی انتخابات در زمان مقرر خود برگزار شود، پس چرا این اتفاق رخ نمی دهد؟

مگر قرار نبود پیش از اتمام زمان مدت ریاست ۴ ساله افراد انتخابات برگزار شود؟ پس چرا انتخابات فدراسیون های بوکس و تیراندازی که مدت ها است زمان مقرر ۴ سال ریاست آنها به اتمام رسیده، برگزار نمی شود؟

چرا انتخابات فدراسیون سوارکاری که بیش از دو سال است که با سرپرست های مختلف اداره می شود برگزار نمی شود؟ چرا رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از سمت خود استعفا نمی دهد تا مجمع این فدراسیون برگزار شود؟

چرا دقیقا اعلام نمی شود انتخابات کدام فدراسیون ها قرار است پس از بازی های آسیایی برگزار شود تا سرپرست فدراسیونی مانند قایقرانی بداند تا چه وقت زمان دارد و باید چگونه برنامه ریزی کند؟

اینها سوالاتی است که قطعا پاسخ آنها را مسئولان وزارت ورزش و به ویژه معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان می دانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار