|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۸۰

پرداختن به اینکه رحیمی قبلا کجا بوده درست نیست

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: در بحثمدیریت، مهم نیست افراد کجا بوده اند، مهم این است که چه کاری می توانند انجام بدهند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین کلانی گفت: در حال حاضر هیچ چیز به اندازه اینکه پرسپولیس موفق باشد و مردم خوشحال شوند، اهمیت ندارد و شک ندارم که این احساس نزد همه اعضای خانواده پرسپولیس مشترک است. به همین دلیل باید به هر کسی که عهده دار مسئولیت است، در حد توان کمک کرد.

وی ادامه داد: وقتی صحبت از مدیریت می شود، وابستگی اشخاص معنای خود را از دست می دهد، آنچه اهمیت پیدا می کند کاری است که باید انجام شود. اینکه بگوییم آقای رحیمی در فلان باشگاه بوده مهم نیست چون می دانیم او به یک دلیل ساده، تمام وجود و توان خود را برای موفقیت پرسپولیس می گذارد و آن دلیل ساده این است که یک مدیر درجه اول به فکر حیثیت حرفه ای و اعتبار کاری خود است. یک مدیر نمی آید با تخریب مجموعه تحت هدایت، خودش را خراب کند.

پیشکسوت ارزنده فوتبال کشورمان اضافه کرد: من به این حرف اعتقاد دارم که هر دو باشگاه ریشه شاهینی دارند. شاهین اصفهان را آقای حریری بنا کردند و از خود ما بودند و از آن فرهنگ و باور آمده اند. آقای رحیمی هم شاهینی بودند. بعد، شاهین به سپاهان بدل شد و بعد برای اینکه دوام و قوام پیدا کند، زیر مجموعه تشکیلاتی شد. به نظر من یکسری بحثها که درباره روابط دو باشگاه یا بین باشگاه های دیگر وجود دارد، نباید مطرح شود. ورزشکارها همه یکدیگر را دوست دارند. مردم هم به طور طبیعی با هم مشکلی ندارند. دو برادر در دو تیم وقتی در زمین مسابقه روبروی هم قرار می گیرند هر تلاشی برای موفقیت می کنند حتی شاید به یکدیگر بیشتر هم سخت بگیرند اما بازی که تمام می شود، برادری و محبت بین آنها که از بین نمی رود.

کلانی درباره دلیل پیش آمد یکسری مسائل در سال های گذشته خاطرنشان کرد: ما هشت سال برابر عراق دفاعی مقدس داشتیم. چه لطماتی که نخوردیم ولی بالاخره تمام شد، اینجا که صحبت از فوتبال است. دو شهر و دو تیم بزرگ از یک کشور روبروی هم قرار می گیرند، حالا اختلافی هم پیش بیاید که نباید به آن دامن زد تا ریشه ای شود. آدم ها ذاتا اینطور هستند که تابع بعضی افراد یا محیط می شوند، نباید آن را پر و بال و به همه چیز بسط دهند. من فکر می کنم در بین این ماجرا یکسری افراد بودند که می خواستند آب را گل آلود کنند. بزرگان و مهمتر از همه رسانه ها نقش مهمی دارند تا مسائل را جمع کنند. فوتبال زیبا باشد، به سود همه خواهد بود. فقط بحثپرسپولیس و سپاهان نیست، همه ما ایرانی و هموطن هستیم. هر کاری می کنیم تا کشور ما سربلند باشد. یک مشکلی پیش می آید همه با هم هستیم و باید با این تفکر پیش برویم.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: الان آدم هایی مثل دکتر زادمهر، حمید استیلی و دکتر سلیمی که پرسپولیسی هستند در هیات مدیره حضور دارند. حتما سایر نفرات هم به پرسپولیس تعلق خاطر داشته اند که آمده اند. الان همه ما از مدیران تا هواداران و ما قدیمی ها چه چیزی می خواهیم بهتر از اینکه پرسپولیس موفق باشد. پرسپولیس موفق باشد، ما سربلند هستیم. ما پرسپولیس را ساختیم و بعد همه چیز ما از پرسپولیس بود. مردم به ما بدهی ندارند، بلکه ما مدیون مردم هستیم. به خاطر همین می خواهیم هر کمکی می توانیم ارائه کنیم. حالا بعضی از ما هم دوست نداریم جلو و در چشم باشیم اما هیچ چیز را دریغ نمی کنیم. اگر بتوانیم به مردم شادی بدهیم تا کمی از غصه ها و مشکلات زندگی دور شوند، کار بزرگی است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار