|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۹۱

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: تمرینات و اردوی آماده سازی تیم ملی مرتب و منظم برگزار می شود و بازیکنان با جدیت تمرین می کنند.

محسن طاهری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مرداد سال جاری در کشورمان و به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد تاکنون ۶ مرحله اردوی آماده سازی بصورت مرتب و منظم صورت گرفته و اردوی از روز گذشته آغاز شده و بازیکنان با جدیت تمرین می کنند.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان تصریح کرد: در این اردو ۲۲ بازیکن در اصفهان حضور خواهند داشت و تا ۱۱ اردیبهشت طول خواهد کشید.

طاهری در ادامه گفت: در این مدت اردوها که از سال گذشته آغاز کردیم از لحاظ بدنی و تاکتیک و تکنیک کار کرده ایم.

وی یادآور شد: تا زمان آغاز بازی های آسیایی ۳ اردو نیز خواهیم داشت. پیشنهاد دیدار با تیم هایی همچون ترکیه و یکی و دو تیم آسیایی کرده ایم تا با دفاع مدنظر آ ن ها آشنا شویم.

طاهری عنوان کرد: امکانات در حد مطلوبی در اختیارمان است ضعف های مالی است و نمی شود کتمان کرد اما بازیکنان در کار خود مجد هستند و تلاش و انگیزه ی زیادی از خود ارائه می دهند.

طاهری اضافه کرد: در بخش هندبال جوانان جزو ۵ تیم برتر آسیا هستیم، عنوان هایی چون سومی، دومی، در کارنامه خود داریم.

وی عنوان کرد: دو بار نیز به رقابت های جهانی رفتیم که اولی را اوت شدیم(سیزدهم شدیم) و دومی نیز به رتبه هشتم دست یافتیم.

طاهری گفت: رقابت های آسیایی تبریز نیز انتخابی جهانی است امیدواریم جزو ۳ تیم برتر شویم و به این مسابقات راه پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: ما برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم و به امید زنده ایم و زحمات خود را می کشیم تا ببینیم چه می شود.

طاهری اشاره کرد: از سن ۱۸ سالگی عضو تیم ملی بوده ام و نزدیک به ۲۰ سال در رده های مختلف حضور داشتم و ۷ سالی است که مربی تیم ملی هستم.

وی در خصوص مربیگری در کشورهای خارجی گفت: هر مربی دوست دارد از کشور دیگری مربیگری کند و دانش خود را در اختیار دیگران قرار دهد، و تجربیات آن ها را بدست آورد.

طاهری افزود: در کشورمان ۴ مربی آقایان " رزمگر "، " سلیمی "، " حبیبی " و به همراه من مجوز مربیگری جهانی را داریم.

طاهری در خصوص قیاس هندبال ایران با دنیا افزود: اروپا مهد هندبال دنیاست. ما از قاره عقب هستیم. اما کم کم بازیکنان و مربیان ایرانی خود را به آن ها نزدیک می کنند.

وی در پایان عنوان کرد: در اروپا تیم هایی چون آلمان، مجارستان، فرانسه و اسپانیا مطرح هستند و تیم های قدرتی به حساب می آیند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار