|
|
کدخبر: ۱۶۷۸۳۱

مذاکره برخی مسئولین استقلال با میلاد فخرالدینی؛

بحثحضور چند بازیکن جوان و جدید در تیم استقلال درحالی مطرح شده است که به جز بازیکنان مدعی مذاکره آبی ها با خود شدند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانو به نقل از یک مقام آگاه در حالیکه شرایط استقلال در فصل آینده هنوز مشخص نیست و از طرفی، استقلالی ها هنوز اعضای هیئت مدیره و مدیریت اصلی خود را نمی شناسند، شرایط طوری پیش می رود که گویا برخی مسئولین از باشگاه با برخی نفرات در تیم های دیگر تماس گرفتند.

گفتنی است میلادفخرالدینی، بازیکن تیم تراکتورسازی، در این خصوص با آبی ها مذاکره کرده است و حتی عنوان شده که وی از استقلال و چند تیم دیگری برای حضور در میان آبی پوشان پیشنهاد دریافت کرده است که جدی ترین گزینه برای استقلال است.

شایان ذکر است: وضعیت مسئولین تیم استقلال و حضور یا عدم حضور آنها در باشگاه برای فصل آینده هنوز مشخص نیست اما این درحالی است که بحثمذاکره با برخی بازیکنان جوان عنوان شده است و حتی این بازیکن توسط مسئولین به باشگاه استقلال فراخوانده شده است.

سپاهان به دنبال جذب چند استقلال / شایعه حضور اصلی های تیم در اصفهان

چند بازیکن تیم استقلال که حتی مسئولین و سرمربی آبی ها روی آنها حساب ویژه باز کردند، قصد جدایی و حضور در تیم سپاهان را دارند. بحثحضور چند بازیکن استقلال در سپاهان در حالی مطرح شده است که برخی اعضای این تیم مذاکرات اولیه را با مسئولین تیم سپاهان انجام دادند و مذاکرات با چند عضو هیئت مدیره این تیم اصفهانی نیز صورت گرفته است.

گفتنی است: بحثنوع قراردادها و مبالغی که بازیکنان استقلال از مسئولین این تیم دریافت کردند در حالی مطرح شد که رسانه ها بیشتر از تیم های دیگر به استقلال و پرسپولیس پرداختند و به مبالغ قرارداد سپاهان و حتی فولاد حساسیت نشان ندادند، این درحالی است که به جز بازیکنان معتقدند که حضور درتیم هایی مانند سپاهان با حاشیه و مشکلات به مراتب کمتری نسبت به استقلال و پرسپولیس روبرو هستند و حضور در این تیم برای پیشرفت و رسیدن به شرایط مالی بهتر ایده آل تر است. بحثمذاکره اولیه با حنیف عمران زاده، بیک زاده و صادقی برای حضور در سپاهان عنوان شده اما این بحثقطعی نیست.

افشاگری در مورد وضعیت ساموئل در استقلال / هافبک آبی ها در دفاع چپ بازی نمی کرد

ساموئل بازیکن خارجی تیم استقلال، در این تیم شرایط ایده آلی داشت و جزء نفرات برتر بود اما افشاگری در مورد وضعیت وی قابل توجه است. وی درحالی استقلال را ترک کرده است و قصد همراهی این تیم را در فصل جدید ندارد که عنوان می شود این بازیکن در سال ابتدای حضورش در استقلال با اوضاعی مناسب و حرفه ای تیم را همراهی می کرد، اما در سال های بعدی حضورش در تیم استقلال شرایط تغییر کرد و این بازیکن با وضعیت متفاوت روبرو شد که حضورش در استقلال را با تغییر روبرو کرد.

گفتنی است: این بازیکن حتی در دفاع چپ برای استقلال به میدان نرفت زیرا اعلام شد که این بازیکن مدعی بوده مردم در ایران به بازیکنان تهاجمی اهمیت می دهند و به بازیکنانی که در پست های دیگر به میدان می رفتند ارزش و اهمیتی قائل نمی شوند به همین دلیل وی ترجیح داد که در پست دفاع چپ به میدان نرود و استقلال را در پست هجومی همراهی کند.

شایان ذکر است تغیر رفتاری ساموئل در استقلال از زمان حضورش در تیم تا بحال بسیار قابل توجه است.

چند بازیکن سابق در انتظار بازگشت به استقلال / تغییرات به ضرر و یا نفع آبی ها

وضعیت استقلال درحال بررسی است، زیرا پس از مشخص شدن اوضاع قرفرها، نوبت استقلال است، و در این میان چند استقلالی منتظر مشخص شدن وضعیت تیم هستند. این درحال است که شرایط تیم اصلا مشخص نیست زیرا فتح الله زاده درخصوص ماندن در تیم استقلال شرط و شروطی برای وزارت درنظر گرفته است و چند بازیکن سابق تیم استقلال در انتظار مشخص شدن وضعیت این تیم هستند، زیرا تغییرات در استقلال نیز عاملی است که برخی بازیکنان که سال های قبل در استقلال حضور داشتند، انگیزه بازگشت به تیم را به دست بیاورند و برای حضور در این تیم اقداماتی را انجام دهند.

گفتنی است تغییرات ایجاد شده در تیم به ضرر برخی نفرات تیم است و در مقابل ماندن فتح الله زاده و قلعه نوعی عاملی است که برخی اعضای این تیم برای ماندن در تیم راغب شوند اما نکته قابل توجه این است که استقلالی ها برای بقاء در این تیم، به وضعیت متفاوت نیاز دارند که تغییرات می تواند عاملی در این خصوص باشد زیرا آنها با اوضاع فعلی به رفتن و جدایی می اندیشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار