|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۱۱

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری تسنیم: کهکشانی های مادرید با تحمیل شکستی سنگین به مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا راهی بازی فینال این رقابت ها شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در آغاز دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته(سه شنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در ورزشگاه آلیانتس آره نا برابر میهمان خود، رئال مادرید با نتیجه ۴ بر صفر تن به شکست داد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی رئال مادرید دو بار در دقایق ۱۶ و ۲۰ و کریستیانو رونالدو هم دو بار در دقایق ۳۴ و ۸۹ گل های بازی را به ثمر رساندند تا کهکشانی ها با توجه به پیروزی یک بر صفر خود در بازی رفت در مجموع با نتیجه ۵ بر صفر بایرن مونیخ را شکست دهند و این تیم را در حسرت رسیدن به فینال و تبدیل شدن به اولین تیمی که دو فصل پیاپی لیگ قهرمانان را فتح می کند، بگذارند.

همچنین رونالدو با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، شمار گل های خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۱۶ رساند و با شکست رکورد ۱۴ گله لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، به اولین بازیکنی تبدیل شد که در یک فصل چنین رکوردی را بر جای می گذارد.

به این ترتیب رئال مادرید برای اولین بار از سال ۲۰۰۲ که و نهمین و آخرین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، دوباره در این تورنمنت فینالیست و به کسب «دسیما»، دهمین قهرمانی خود در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیای فوتبال بسیار نزدیک شد.

حریف شاگردان کارلو آنچلوتی، امشب در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن مشخص می شود، جایی که چلسی انگلیس میزبان اتلتیکومادرید اسپانیا است. این بازی از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار