|
|
کدخبر: ۱۶۷۹۷۷

انتخاب مدیران جدید پرسپولیس شوک عجیب را در بین پیشکسوتان باشگاه به وجود آورده و آنها به سیاست های وزارت ورزش اعتراض دارند.

داود فنایی در خصوص انتخابات جدید این تیم بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: " تا بوده همین بوده " روز گذشته آقای خادم گفت افرادی را به کار گرفته که هم اقتصاد بدانند و هم حقوق، اما خواهیم دید که هر سال بدهی ها بیشتر از قبل می شود و باز هم برای آینده همین آش و همین کاسه!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: البته امیدوارم حالا که حرف از بی سوادها و باسوادهاست، آقایان تحصیل کرده بتوانند به وضعیت این تیم سروسامان بدهند، هر چند وقتی مشاور وزیر می گوید که این واگذاری و مأموریت ها یکساله است، کدام آدم اقتصادی جرات می کند روی پرسپولیس سرمایه گذاری کند؟! شما مطمئن باشید فصل آینده باید یک نفر جدید بیاید و پرسپولیس را با ۶۰ و ۷۰ میلیارد بدهی بیشتر تحویل بگیرد!

دروازه بان اسبق تیم ملی کشورمان گفت: پرسپولیس و استقلال جای آدم های غیرورزشی شده تا از این طریق خودشان را به مراتب بالاتر برسانند اما بدانید تا دست غیرورزشی ها از فوتبال ما کوتاه نشود، استقلال و پرسپولیس و حتی فوتبال ما درست نمی شود.

فنایی در خصوص مدیرعامل رحیمی گفت: پرسپولیس با رحیمی صد سال دیگر هم درست نمی شود این آقا در سپاها پول دولت را هزینه کرد و تیمش در آسیا حذف شد و در لیگ هم مقامی بهتر از چهارمی کسب نکرد، حالا چطور می خواهد پرسپولیس را درست کند؟!

وی در خصوص حضور دو چهره فوتبالی در هیئت مدیره گفت: به نظرم می آید آن دو نفر فوتبالی هم از دست آقایان در رفته باشد به هر حال زادمهر و استیلی از چهره های محبوب سرخ هستند و شاید اگر آنها هم نبودند سروصدای هواداران هم در می آمد.

فنایی ادامه داد: البته این دو نفر هم از چهره های سربه زیر و آرام هستند که سایر نفرات با اطلاع از این موضوع هر کاری دلشان بخواهد انجام می دهند.

مربی دروازه بانان این روزهای سایپا در خصوص آینده پرسپولیس خاطرنشان کرد: با این شرایط که نمی خواهند برای فوتبال هزینه کنند، بازیکنان نمی مانند و به نظر من بهتر است به سمت جوانگرایی بروند و رک و رو راست به هواداران بگویند که دنبال نتیجه نباشند زمانی ما در آسیا سوم می شدیم و صدای همه درمی آمد. حالا آقایان در مرحله گروهی حذف نشوند، قهرمانی پیشکش. "

وی ادامه داد: چرا یک نفر نمی آید برای پرسپولیس استادیوم اختصاصی بسازد؟ چرا حق پخش فوتبال را نمی دهند؟ با این وضع هر سال چهار نفر را می آورند و بازهم نقطه سرخط! من باز هم می گویم این ره به ترکستان است و با این مسائل باید فاتحه پرسپولیس را خواند.

فنایی در پایان به رفتار بد با پروین اشاره کرد و گفت: روزی که علی آقا را گذاشتند می دانستم که می خواهند سروصداها را بخوابانند و قرار نیست این تیم به پیشکسوتان واگذار شود حالا کجایند آن پیشکسوتانی که پروین را جلو انداخته بودند تا اسطوره پرسپولیس را اینگونه کوچک کنند؟ چرا نمی آیند و از او حمایت کنند؟ مگر تحصیلکرده ها برای پرسپولیس چه کار کردند که پروین نمی توانست بکند؟ حالا باید یک سپاهانی بیاید و مدیرعامل پرسپولیس شود!

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار