|
|
کدخبر: ۱۶۸۱۴۱

بعد از تمرینات پرفشار نباید انتظار رکوردشکنی داشت

ملی پوش پرش طول ایران گفت: حضور در لیگ جهانی دوومیدانی الماس از لحاظ اعتباری برای مان خوب است.

محمد ارزنده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد پایان اردوی خود در بندر ترکمن اظهار داشت: به خاطر شلوغی پایتخت این منطقه را انتخاب کردیم و خوشبختانه در این بندر امکاناتی که مورد نظر ما بود، وجود داشت و مشکلی نداشتیم. هنوز تمرینات مان را سبک نکرده ایم، چون تا بازی های آسیایی زمان زیادی باقی مانده است.

وی در مورد مسابقات آغاز فصل قهرمانی کشور گفت: در این مرحله تمام دوومیدانی کاران حضور دارند. نخستین مسابقه در سال جدید است و نباید انتظار داشت که پس از تمرینات پر فشار، رکورد بالایی بزنیم.

ارزنده در خصوص اینکه نتیجه درخواست شما برای حضور در لیگ جهانی الماس به کجا رسید، گفت: فکر کنم تا یکی دو روز آینده همه چیز مشخص شود. اگر این امکان باشد که شرکت کنیم از لحاظ اعتباری برایمان بسیار خوب خواهد بود. البته دوندگانی که در این لیگ شرکت می کنند، تفاوتی با من از لحاظ رکوردی ندارند.

ملی پوش المپیکی پرش طول ایران در مورد اعزام به اردوی قرقیزستان گفت: مربی مان پس از مسابقات قهرمانی کشور راهی این کشور می شود تا شرایط را برای حضورمان در آنجا فراهم کند. من و کیوان قنبرزاده ملی پوش پرش ارتفاع راهی این کشور خواهیم شد.

مسابقات قهرمانی کشور روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران و ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار می شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار