|
|
کدخبر: ۱۶۸۳۱۸

پاس گل دادم ولی به من لقب خرید ناموفق را دادند

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: برای گرفتن حق و حقوقم چند بار با فتح الله زاده و علی امیری معاون باشگاه تماس گرفتم اما جوابم را ندادند.

مجید غلام نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره دلایل ناکامی استقلال در فصل گذشته اظهار داشت: عوامل زیادی در این ناکامی تاثیر داشت که عنوان کردن آنها تکراری است اما مردم بدانند که جدایی برخی از بازیکنان و مصدومیت ها، مشکلات زیادی برای تیم ایجاد کرد.

وی ادامه داد: از طرفی مشکلاتی برای بازیکنانی چون من که در نیم فصل دوم به استقلال اضافه شدم، بوجود آمد. در دومین بازی برای استقلال پاس گل دادم اما به من لقب خرید ناموفق استقلال را می دادند. در این میان برخی از گزارشگران تلویزیون هم که تریبون دست شان بود، هر چه دلشان می خواست، می گفتند. بعضی از گزارشگران به جای اینکه بازی را گزارش کنند، به گزارش درباره بازیکن می پرداختند.

غلام نژاد با اشاره به مشکلاتش در این تیم خاطرنشان کرد: از هفته دوم که برای استقلال بازی کردم، پاس گل دادم اما به چشم نیامدم. از طرفی تیم ما با شرایطی روبرو شد که برخی از بازیکنان نتوانستند کارایی خوبی داشته باشند.

بازیکن استقلال در مورد پذیرفته نشدنش از سوی هواداران این تیم گفت: من بازیکن هستم و وقتی تیمم نتیجه نگیرد ناراحت می شوم. متاسفانه نتوانستم بازی هایی که در دوران حضورم در سایپا انجام داده بودم را در استقلال به نمایش بگذارم. این مسئله هم به روحیاتم برمی گردد که از ابتدا نتوانستم آن طور که باید و شاید خودم را نشان دهم.

وی با بیان اینکه از هواداران استقلال دلخوری ندارد، عنوان کرد: دلخوری من از مسئولان استقلال است که در این مدت برخورد خوبی با من نداشتند. با توجه به قراردادی که با سایپا داشتم، برای آمدن به استقلال نصف پولم را بخشیدم. مسئولان استقلال برای گرفتن رضایت نامه من چکی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به باشگاه سایپا دادند که فکر می کنم هنوز این چک پاس نشده است.

غلام نژاد خاطرنشان کرد: خدا را شکر که وزارت ورزش و جوانان لیست قراردادهای بازیکنان استقلال را منتشر کرد و همه دیدند که قرارداد من با استقلال ۱۵۰ میلیون تومان بود که تنها ۲۰ میلیون تومان دریافت کرده ام. متاسفانه برای گرفتن حق و حقوقم چند بار با فتح الله زاده و علی امیری معاون باشگاه تماس گرفتم اما کسی جوابم را نداد. به دفتر فتح الله زاده مراجعه کردم اما اجازه ندادند که به نزد او بروم. این در شرایطی بود که بازیکنی جلوی چشم من به راحتی به اتاق فتح الله زاده می رفت.

غلام نژاد درباره اینکه به نظر می رسد که صحبت های او بوی خداحافظی از استقلال را می دهد، گفت: اینطور نیست چون یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و باید ببینم شرایط این باشگاه به چه صورت پیش می رود. حرفم این است که برخورد فتح الله زاده با من خوب نبود. تاکنون چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم و در ۹ سال حضورم در ساپیا دفتر مدیرعامل را ندیده بودم ولی در استقلال برای گرفتن مطالباتم چند بار به دفتر فتح الله زاده مراجعه کردم.

وی در پایان به تسنیم گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف استقلال را مشخص کنند تا ما هم از بلاتکلیفی خارج شویم. استقلال باشگاه بزرگی است و چه ما در استقلال حضور داشته باشیم و چه نباشیم، این استقلال است که همیشه باقی می ماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار