|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۴۷

قرارداد ببندیم می گویند هزار لابی انجام داده است

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در لیست نفرات مورد نظر عبدالله ویسی برای سال آینده حضور دارم.

محمود تیغ نورد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد اینکه آیا صحبتی با باشگاه استقلال خوزستان انجام داده است، عنوان کرد: هنوز تکلیف ما مشخص نیست و صحبتی انجام نشده است.

وی در مورد اینکه گفته می شود باشگاه استقلال خوزستان قصد بستن قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده ندارد، اظهار داشت: قائم مقام باشگاه صحبتی کرده که من بسیار ناراحت شدم اما از باشگاه تماس گرفتند و اعلام کردند منظور علی پورکیانی من نبودم.

هافبک استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: پورکیانی فرد بسیار خوب و با شخصیتی است و فکر می کنم منظور خود را بد بیان کرد. آنها اگر چهارده بازیکن را نمی خواهند لزومی نداشته که بگویند با افرادی که قراردادشان تمام شده قرارداد نمی بندند. البته در این بین شیطنت هایی هم صورت گرفته و برخی از خودشان اسم نوشتند اینطور که من اطلاع پیدا کردم جزو نفراتی هستم که عبدالله ویسی من را می خواهد. وقتی با مسئولان باشگاه صحبت کردم آنها این مسئله را علام کردند.

تیغ نورد با اشاره به اینکه وقتی بازیکنی قراردادش به پایان رسیده دیگر لیست مازاد معنایی ندارد، عنوان کرد: در مدتی که در استقلال خوزستان بودم یک بدی از مسئولان این تیم ندیدم. پرداختی های من کاملاً به موقع بوده و مشکل خاصی وجود ندارد. اگر باشگاه چهارده بازیکن را نمی خواهد درست نیست که اعلام شود افرادی که قرارداد ندارند با باشگاه قرارداد جدیدی نخواهند بست.

هافبک استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: وقتی این اشتباه صورت گرفته حالا اگر ما قرارداد ببندیم می گویند آنقدر لابی کرده تا در تیم باقی بماند. به شخصه علاقه دارم یک سال دیگر در استقلال خوزستان بازی کنم و اینطور که اعلام شده ویسی من را می خواهد. وقتی بازیکنی در نیم فصل دوم به یک باشگاه می آید و در تمام بازی ها به میدان می رود بعید است باشگاه او را نخواهد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار