|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۹۷

تیم ملی تکواندو در اولین رقابت انتخابی المپیک درسال ۲۰۱۴ و با مربیگری مقانلو راهی چین خواهد شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیژن مقانلو سرمربی جدید تیم ملی تکواندو آذرماه سال گذشته بودکه هدایت ملی پوشان را بر عهده گرفت.

وی حدود ۲۰ روز بعد از انتخاب شدن، تیم ملی رادررقابت های انتخابی المپیک در منچستر همراهی کرد والبته نتایج تکواندو کاران درآن مسابقات با وجود تغییرات جالب نبود.

چیزی که قابل پیش بینی بود. اما برنامه های آماده سازی تیم ملی بعد از کنار رفتن مرتضی کریمی و روی کارآمدن بیژن مقانلو با کادرجدیدش چندماهی است که تقریباً به صورت منظم و مستمر آغاز شده و ملی پوشان طی پنج ماه گذشته بعد از رقابت های منچستر، در دو تورنمنت بین المللی هلند و آلمان شرکت کردند تا امتیازات رنکینگ جهانی خود را افزایش دهند.

اما به گفته کارشناسان عیارتیم ملی تحت حمایت مقانلو دراولین دوره مسابقات انتخابی المپیک در سال ۲۰۱۴ ودر " ژنگ ژوی " چین مشخص می شود.

با قوانین جدید فدراسیون جهانی تکواندو، رقابت های انتخابی المپیک درسال ۲۰۱۴ طی چهار مرحله با نام مسابقات(گراند پریکس) جایزه بزرگ برگزار می شود.

اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ ۱۳ تا ۱۵ تیر به میزبانی ژنگ ژوی چین برگزار خواهدشد و دراین مسابقات است که عملکرد فنی ملی پوشان زیرذره بین کارشناسان قرارخواهد گرفت.

البته مقانلو معتقد است، هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد و نمی شود عملکرد فنی تیم و بازیکنان را از قبل پیش بینی و قضاوت کرد.

اماتکواندو کاران به جز رقابت های چین، ۷ تا ۹ شهریورمسابقات انتخابی آستانه قزاقستان، ۲ تا ۴ آبان منچستر انگلیس و ۱۳ و ۱۴ آذر مسابقات گوارترو مکزیک را درسال ۲۰۱۴ میلادی پیش رو دارند و باید برای جمع آوری امتیازات لازم المپیک تلاش کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار