|
|
کدخبر: ۱۶۸۸۶۲

حواشی دیدار پیکان و فجر سپاسی

خبرگزاری تسنیم: بیش از ۱۰ هزار هوادار از بازی تیم های پیکان و فجر سپاسی دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، با توجه به حساسیت دیدار برگشت پلی آف لیگ برتر بین تیم های پیکان و فجر سپاسی جایگاه خبرنگاران ورزشگاه شهر قدس توسط افراد غیرخبرنگار پر شده بود که این مسئله با اعتراض خبرنگاران روبرو شد و در بین نیمه فقط خبرنگاران اجازه حضور در جایگاه را داشتند. البته خبرنگاران برای حضور در ورزشگاه نیز دچار مشکلاتی بودند.

* یک دستگاه اسکوربورد که مشخص بود طی یکی دو روز گذشته در ورزشگاه نصب شده به صورت جالبی نتیجه و زمان بازی را نشان می داد. البته این اسکوبورد هر از چندگاهی خاموش می شد.

* با مساعدت مسئولان ورزشگاه یک دستگاه خودرو پشت دروازه گذاشته شده بود تا پس از قرعه کشی به تماشاگران اهدا شود البته پیش از این بازی اعلام شد که اگر پیکان به لیگ برتر صعود کند ۳ دستگاه خودرو قرعه کشی خواهد شد.

* مسئولان باشگاه پیکان تلاش کرده بودند که تا جایی که امکان دارد ورزشگاه شهر قدس را برای این بازی تجهیز کنند اما باز کمبودهایی در ورزشگاه وجود داشت.

* جمعی از مسئولان و شهردار شهر قدس به همراه بهنام ابوالقاسم پور، علی اصغر مدیرروستا، یحیی گل محمدی و… بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* بیش از ۱۰ هزار هوادار از نزدیک این دیدار را تماشا کردند که حدود ۳۰۰ نفر آنها طرفدار فجر سپاسی بودند نکته جالب اینجا بود که تعداد زیادی از هواداران پیکان با پرچم پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودند و پس از گل پیکان پرچم تیم تهرانی را به اهتزاز در آوردند.

* پس از اینکه سعید حلافی موفق شد دروازه فجر را باز کند چند بازیکن پیکان از شدت خوشحالی روی زمین افتاده بودند.

* ترافیک شدیدی در اطراف ورزشگاه شهر قدس وجود داشت که حضور خبرنگاران و هواداران را سخت کرده بود.

* شهردار شهر قدس ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به جمع آنها آمد و دقایقی با آنها صحبت کرد.

* بعد از اینکه دروازه فجر سپاسی باز شد محمود یاوری کنار زمین آمد و بازیکنانش را راهنمایی کرد این در شرایطی بود که فرهاد کاظمی در طول ۹۰ دقیقه کنار زمین حضور داشت.

* پس از اینکه داور مسابقه سوت پایان این دیدار را به صدا در آور فرهاد کاظمی و یکی از لیدرهای پیکان در مورد نحوه خوشحالی کردن اختلاف نظر پیدا کردند و به جر و بحثپرداختند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار