|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۵۹

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر استقلال وقتی را از دست نداده است اما اگر همین گونه ادامه دهد مشکلات این تیم افزوده و تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

محمود فکری کارشناس فوتبال در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: در حال حاضر استقلال زمانی را از دست نداده اما این بدان معنا نیست که اگر همینگونه ادامه دهند اتفاقی نخواهد افتاد. آنها هرچه سریع تر باید تکلیف هیئت مدیره، مدیرعامل، سرمربی و دیگر کارکنان را مشخص کنند، با از دست دادن زمان مشکلات آبی پوشان افزوده خواهد شد.

آبی پوش سابق در ادامه در مورد اعلام قراردادها بیان کرد: فکر نمی کنم دانستن مبلغ قرارداد توسط عموم کار صحیحی باشد اگر خود سازمان یا اداره مالیات بدانند کافی است ضرورتی ندارد که عموم از مبلغ قراردادها آگاهی پیدا کنند.

وی در ادامه تشریح کرد: دستمزدهایی که بازیکنان می گیرند ربطی به بیت المال ندارد سرویسی که فوتبال به مردم می دهد خیلی بیشتر از پولی است که می گیرد و به دنبال آن بیشترین سرویس را ۲ تیم استقلال و پرسپولیس هستند که به جامعه می دهند.

فکری در مورد درآمدزایی فوتبال گفت: ۲ تیم استقلال و پرسپولیس و در کل فوتبال اگر خصوصی شوند درآمدزا هم خواهند شد، فوتبال خودش درآمد زا است و می تواند علاوه بر خرج خود سود هم داشته باشد اما تا زمانی که دولتی ها و دولتمردان بر سر مدیریت فوتبال هستند از فوتبال استفاده خواهند کرد و این استفاده جنبه های مختلفی دارند.

کارشناس فوتبال در مورد ایرادات فوتبال اظهار کرد: فوتبالیست ها زحمات خود را می کشند و ایراداتی که در فوتبال وجود دارد ربطی به فوتبالیست ها ندارد این مشکلات به سیستم اداری فوتبال و یا مدیریت کلان فوتبال برمی گردد، اگر به مبلغ قرارداد لیگ های اروپا نگاهی بیندازیم می بینیم که سال های گذشته این مبالغ نسبت به حال حاضر پایین تر بوده و کسی به این مسئله ایرادی نمی گیرد پس نباید به بالارفتن قرارداد بازیکنان ایرانی ایراد گرفت، فوتبال اگر در کشورمان افت کرده به دلیل فوتبالیست ها و بازی آنها نیست بلکه به خاطر خیلی مسائل دیگرغیرفوتبال است باید این مشکلات حل شود تا دوباره فوتبال به دوره اوج خود بازگردد.

فکری در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای اتمام لیگ و نقل و انتقالات همیشه حرف و حدیثبسیار است فعلا باید تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل مشخص شود تا به سرمربی و مربی برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار