|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۵۱

وزنه برداران گلایه می کنند، چون تمرینات پرفشار است

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: تمام تلاش مان این است که یکم مدال وزنه برداری را در بازی های آسیایی به دو مدال ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، حسین رضازاده در گفت وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص شرایط اردوهای تیم وزنه برداری گفت: خوشبختانه با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امکانات درجه یک دنیا را در اختیار داریم و مشکل خاصی نیست. سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان هفته گذشته در اردو حضور داشت و پس از آن ما هم عیدی ورزشکاران و حقوق فروردین ماه آنها را پرداخت کردیم.

وی در خصوص گلایه هایی که ورزشکاران داشتند عنوان کرد: این موضوع یک مقدار به خستگی ورزشکاران پس از تمرینات باز می گردد و صحبت هایی مطرح می شود. آب معدنی جمعه در اردو تمام شده بود و رستوران هم نداشت. ما طبق هماهنگی با دبیر فدراسیون روز شنبه مشکلات را برطرف کردیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری عنوان کرد: ما بعد از انقلاب یک مدال در بازی های آسیایی گرفتیم و برنامه ریزی مان بر این است که بتوانیم به دو مدال افزایش دهیم. تمام تلاش اعضای فدراسیون و مربیان ورزشکاران همین است.

رضازاده در خصوص سجاد انوشیروانی که در اردوها حضور ندارد، گفت: او در مرحله اول حضور نداشت و در مرحله دوم هم یک ماه تمرین می کرد اما متاسفانه به دلیل سرگیجه های مرتبی که داشت نمی توانست تمرین کند. وقتی به کامل صورت گرفت مورد معاینه قرار گرفت، متوجه شد چربی خوش بالا بود و باید استراحت کند. برای ما سلامتی ورزشکار بسیار مهم است.

وی در خصوص ادامه برنامه های تیم ملی گفت: قرار است از ۲۰ اردیبهشت یک مرحله اردوی ۳ تا ۴ هفته ای بیرون تهران برگزار کنیم. مسابقات مهم بازی های آسیایی و جهان را در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم برای ایران افتخار کسب کنیم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار