|
|
کدخبر: ۱۶۹۱۲۴

هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس

در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس سرنوشت قهرمان فصل می تواند با دیدار اورتون با منچسترسیتی مشخص شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس فردا(شنبه) با انجام هفت دیدار آغاز می شود.

در مهم ترین دیدار اورتون در گودیسون پارک میزبان منچسترسیتی است. این دیدار به نوعی می تواند سرنوشت قهرمان این فصل لیگ برتر را مشخص کند. سیتی با ۷۷ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و پیروزی در این دیدار می تواند تیم دوم شهر منچستر را به تفاضل گل بهتر به صدر جدول برساند تا این تیم در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.

از سوی دیگر اورتون هم که برای رسیدن به دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کند نمی خواهد در این دیدار امتیازی از دست بدهد. آنها اکنون با ۶۹ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده اند و پیروزی در دو دیدار آینده به همراه نتیجه نگرفتن آرسنال می تواند این تیم را با کسب عنوان چهارم راهی دیدارهای انتخابی لیگ قهرمانان کند.

در دیگر دیدار مهم استوک سیتی میزبان فولام است. فولام که برای رهایی از سقوط می جنگد اکنون با ۳۱ امتیاز نوزدهم است. آنها برای باقی ماندن در سطح نخست فوتبال انگلیس باید دو دیدار آینده شان را با پیروزی سپری کنند. اشکان دژاگه، هافبک ایرانی فولام که در هفته های اخیر نمایش بسیار خوبی برای تیمش داشته در تلاش است که تا همکاری هم تیمی هایش تیم را از سقوط به دسته پایین تر حفظ کند. استوک سیتی هم با ۴۴ امتیاز دهم است و برای حفظ رتبه اش نیاز به سه امتیاز کامل دارد.

*برنامه کامل رقابت های این هفته به شرح زیر است:

وستهام - تاتنهام

استون ویلا - هال سیتی

منچستریونایتد - ساندرلند

نیوکاسل - کاردیف

استوک سیتی - فولام

سوانسی - ساوتهمپتون

اورتون - منچسترسیتی

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار