|
|
کدخبر: ۱۶۹۲۸۶

خبرگزاری تسنیم: یک نشریه انگلیس اسامی بازیکنانی را که در تابستان از چلسی جدا خواهند شد و همچنین آنهایی که به این تیم خواهند پیوست، اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، نشریه دیلی میل چاپ لندن اعلام کرد به دنبال شکست چلسی در مصاف با اتلتیکومادرید و افزایش احتمال دست خالی ماندن این تیم در پایان فصل جاری، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آبی پوشان لندن تصمیم گرفته تغییر و تحولی بزرگ در تیمش ایجاد کند و برای محقق کردن برنامه هایش چند بازیکن خود را خواهد فروخت و چند مهره دیگر به تیمش اضافه خواهد کرد.

مورینیو در طول فصل چندین بار از عملکرد خط حمله تیم خود انتقاد کرد و به همین دلیل طبق ادعای دیلی میل بیشترین تغییر در ترکیب چلسی در این خط رخ خواهد داد. طبق اعلام این نشریه فرناندو تورس، دمبا با و ساموئل اتوئو سه مهاجمی که در حال حاضر برای چلسی بازی می کند در تابستان این تیم را ترک خواهند کرد و به جای آنها دیه گو کاستا، مهاجم برزیلی الاصل اتلتیکومادرید به استمفوردبریج خواهد رفت.

کاستا اما یکی از بازیکنانی مورد نظر مورینیویی است که در یک سال گذشته مهره هایی مانند محمد صلاح، نمانیا ماتیچ و ویلیان را به خدمت گرفته است. هاکان کالهانوغلو، هافبک ترک تبار تیم هامبورگ آلمان که از وی به عنوان اوزیل دوم یاد می کنند، دیگر بازیکنی است که آقای خاص در نظر گرفته است.

مورینیو ظاهراً برای اشلی کول، مدافع چپ چلسی هم یک جانشین را در نظر گرفته است که این مدافع، آلبرتو مورنو، مدافع اسپانیایی و خوش آتیه تیم سویاست. او یکی از مهره های کلیدی آندلسی ها در مسیر رسیدن به فینال لیگ اروپا بوده است.

پائولینیو، هافبک هجومی برزیلی تاتنهام که تابستان سال گذشته به سفیدپوشان وایت هارت لین پیوست یکی دیگر از مهره های مورد نظرمورینیوست. آقای خاص برای سمت دیگر خط میانی تیمش هم لازار مارکوویچ، بال تیم بنفیکای پرتغالی را در نظر گرفته است، کسی که به قرمزپوشان لیسبون برای رسیدن به فینال اروپا کمک فراوانی کرده است.

دیلی میل در همین حال سه بازیکن دیگر از جمع اخراجی های مورینیو را نام برده است که یکی از آنها در کمال تعجب، داوید لوئیز، مدافع برزیلی آبی پوشان لندن است. به نوشته این نشریه چلسی برای دریافت پیشنهاد مشتریان لوئیز به خصوص بارسلونا آماده شده است اما حاضر نیست او را به مبلغی کمتر از ۳۰ میلیون پوند بفروشد.

روملو لوکاکو، مهاجم چلسی که به طور قرضی برای اورتون بازی می کند هم در فهرست بازیکنان مازاد چلسی است و سران باشگاه در نظر دارند او را در ازای ۲۰ میلیون پوند بفروشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار