|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۰۹

فدراسیون دوومیدانی هیچ اقدامی نکرده است

خبرگزاری تسنیم: دونده سرعت ایران با انتقاد از وضعیت کنونی خود، گفت: فدراسیون هیچ اقدامی نکرده و در حال حاضر برای تمرین کردن از این طرف و آن طرف پول قرض می کنم.

رضا قاسمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص مسابقات دوومیدانی آغاز فصل اظهار داشت: مسابقات اصلاً خوب نبود چرا که شرایط جوی علیه دوندگان بود. برای شکستن رکورد ۲۰۰ متر ایران به این مسابقات پا گذاشته بودم که متاسفانه ورزش شدید باد مانع این کار شد.

وی با بیان اینکه شرایط سختی دارید، ادامه داد: تمرینات خود را در اصفهان پیگیری می کنم. در تهران نمی شود خوب تمرین کرد چرا که شرایط اینجا مناسب نیست. در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب همیشه باد وجود دارد که همین امر منجر به بدن درد می شود. باد عضلات را خشک می کند و باعثآسیب دیدگی دوندگان سرعت می‎شود.

دونده سرعت ایران با اشاره به اینکه در اصفهان با هزینه شخصی تمرین می کند، گفت: قرار است فدراسیون هزینه های جاری را بدهد. قبل از مسابقات جهانی روسیه هم قرار بود مبلغی پرداخت شود که هنوز این امر محقق نشده است. ۵ ماه از حقوق های سال گذشته باقی مانده است. هنوز پاداش رکوردهای ۱۰۰ و ۶۰ متر داخل سالن را نداده اند. جوایز سومی آسیا و مدال های بازی های آسیایی مانده است. تمام این موارد رقمی معادل ۱۰ میلیون تومان می شود. واقعا با این شرایط نمی شود تمرین کرد. هم اکنون از مبالغی که بابت قرارداد سال گذشته خود از لیگ دریافت کردم هزینه می کنم که آنها هم تمام شده است. در حال حاضر برای تمرین کردن از این طرف و آن طرف پول قرض می کنم.

قاسمی تأکید کرد: مجبوریم از جیب خودمان هزینه کنیم تا بتوانیم مدال بازی های آسیایی را کسب کنیم. رقیبان جدی من همگی شرایط تمرینی مناسبی دارند. دونده عمانی در آمریکا تمرین می کند. ۲ دونده قطری در آمریکا هستند و چینی ها هم در اروپا هستند. آنها با بدنی بهتر و به مراتب آماده تر از ما در این پیکارها شرکت می کنند. فدراسیون قول هایی برای برگزاری اردوهای برون مرزی داده که هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: لیگ برتر دوومیدانی به زودی آغاز می شود. اگر در لیگ هم ندویم پولی در نمی آوریم. نمی دانم با این شرایط چگونه می خواهیم تمرین کنیم؟

دونده سرعت ایران با اشاره به مسابقات لیگ الماس قطر عنوان کرد: مسئولان فدراسیون می گویند ۲ دونده از طرف فدراسیون آسیایی به این مسابقات دعوت شده اند که متأسفانه نامی از من نبود. می گویند به جای مسابقات جایزه بزرگ آسیایی بوده است. سال گذشته در این مسابقات طلا و نقره گرفتم. در قهرمانی آسیا ۲ عنوان چهارمی کسب کردم و در داخل سالن آسیا به ۲ عنوان سومی دست یافتم. نمی دانم چگونه بوده که به این رقابت ها دعوت نشدم. فدراسیون هم هیچ اقدامی نکرده است که چنین موضوعی جای بحثدارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر شرایط اینگونه پیش برود کسب مدال در بازی های آسیایی خیلی دشوار است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار