|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۷۰

رقابتهای قهرمانی جهان

تیم ملی مردان تنیس روی میز ایران با قبول شکست مقابل اسلواک شانس صعود به دسته یک را از دست دادند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان در ادامه مسابقات دسته دوم قهرمانی تیمی جهان با شکست ۳-۱ در مقابل اسلوواک از صعود به مرحله بعدی بازماند و باوجود قرعه مناسب در دور های مقدماتی و نهایی دسته دو، شانس قرار گرذفتن در بین دو تیم صعود کننده به دسته یک را نیز از دست داد.

تیم ملی کشورمان(رنکینگ ۳۳) که با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و افشین نوروزی در مقابل اسلوواک صف آرایی کرده بود، نتوانست بر اسلوواک با رنکینگ ۲۸ پیروز و راه خود را برای رسیدن به دسته یک جهانی ادامه دهد.

اسلوواک که نفر اول خود توماس کینات را در اولین بازی به مصاف نوشاد عالمیان ستاره تنیس روی میز کشورمان فرستاده بود، موفق شد با پیروزی ۳-۱ کینات بر نوشاد اولین ضربه را به تیم ملی ما وارد نماید.

در دومین بازی نیما عالمیان به مصاف لوبومیر پیستج نفر دوم اسلوواک رفت که علی رغم بازی زیبا و نزدیک این ورزشکار جوان و حتی شانس مسلم پیروزی در گیم چهارم، نیما نتوانست بر این حریف فائق آمده و با نتیجه ۳-۲ ضمن قبول شکست، تیم ملی کشورمان را با نتیجه ۲-۰ از اسلوواک عقب انداخت.

مسابقه سوم بین افشین نوروزی و پیتر سردا برگزار گردید، این مسابقه برای کشورمان از این نظر مهم بود که در صورت پیروزی افشین و بازی بعدی نوشاد امیدواری ها برای غلبه بر اسلوواک مجدداً زنده می شد.

افشین که تا قبل از این مسابقه بهترین ورزشکارمان در این مسابقات بوده بازهم به دادمان رسید و با شکست پیتر سردا و آن هم شکستی ۳-۰، ضمن ایجاد بارقه دهای امید روحیه مضاعفی را به دیگر اعضای تیم بخشید.

بازی دور از انتظار نوشاد عالمیان در مقابل حریفی که ۱۴۰ پله با او فاصله رنکینگی و شکست ۳-۰ ستاره تنیس روی میز کشورمان موجب گردید ایران در مقابل اسلوواک بازی را با نتیجه ۳-۱ و با تک پیروزی افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی به پایان برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار