|
|
کدخبر: ۱۶۹۶۲۴

اردوی آفریقای جنوبی حرفه ای ترین اردوی عمرم بود

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: اردوی آفریقای جنوبی حرفه ای ترین اردویی بود که تجربه کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، رضا حقیقی بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال از اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: بدون اغراق در این ۶،۷ سالی که فوتبال حرفه ای بازی می کنم اردوی آفریقای جنوبی بهترین و حرفه ای ترین اردویی بود که تجربه کردم و تاکنون به چنین اردویی نرفته بودم.

وی افزود: تمرینات و برنامه ریزی های انجام شده در این اردو برای آینده تیم ملی در جام جهانی بسیار مفید بود. تمرینات زیادی انجام دادم و تمام تلاشم را انجام می دهم که بتوانم در میان نفرات تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرم. دلم هم روشن است.

حقیقی اظهار داشت: اردو از همه لحاظ خوب بود، چه آب و هوایی و چه شرایط زمین های تمرینی که از زمین های ایران خیلی بهتر بود. اینکه یکسری از بازیکنان دیر آمدند و لژیونرها هم نبودند به شرایط تمرینات لطمه زد اما در ادامه و با وجود نارضایتی ابتدایی کی روش از این موضوع اردو به خوبی پیش رفت و کی روش هم از شرایط راضی بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره البسه این تیم یادآور شد: این لباس ها به هیچ عنوان برازنده تیم ملی فوتبال ایران نیست، حتی این البسه برای تیم های نوجوانان و جوانان هم مناسب نیست و زمانی که در جام جهانی از ما با این لباس ها سوال شود که از کدام کشور هستید، پاسخ دادن برای ما سخت است. امیدوارم کسی به داد لباس های تیم ملی برسد.

حقیقی در مورد وضعیتش با پرسپولیس گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و صحبتی نشده اما من با پرسپولیس قرارداد دارم و باید صحبت کنیم تا ببینیم چه می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار