|
|
کدخبر: ۱۶۹۶۷۰

خبرگزاری تسنیم: سرمربی لیورپول اعلام کرد قصد تمدید قرارداد کاپیتان تیمش را دارد چون معتقد است او می تواند پس از سال ۲۰۱۵ هم بازی کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، از باشگاه لیورپول خبر می رسد استیون جرارد، هافبک ملی پوش این تیم که تنها یک سال از قراردادش با سرخپوشان باقی مانده است، در بخشی از برنامه های آینده برندان راجرز دارد و این مربی ایرلندی خواهان تمدید قرارداد کاپیتان تیمش است.

با وجود اشتباهی که جرارد در بازی حساس یکشنبه لیورپول مقابل چلسی مرتکب شد اما او در فصل جاری یکی از کلیدی ترین بازیکنان بندرنشینان بوده به طوری که لیورپول پس از ۲۴ سال شانس کسب عنوان قهرمانی دارد. جرارد در رقابت های مختلف فصل جاری ۱۴ گل برای لیورپول به ثمر رسانده است.

برندان راجرز در گفت و گو با روزنامه انگلیسی «لیورپول اِکو» گفت: استیون یکی از بازیکنان لیورپول است که در تابستان پیش رو به دنبال تمدید قراردادش هستیم. با وجود اینکه یک سال از قرارداد جرارد باقی مانده است ولی موضوع تمدید قرارداد وی را در دستور کار خواهیم داشت.

وی افزود: اعتقاد دارم که جرارد می تواند حتی پس از سال ۲۰۱۵ هم بازی کند. او بازیکنی است که این فصل توانایی و کیفیت های خود را به معرض نمایش گذاشت. استیون در تابستان ۳۴ ساله می شود و از نظر من او همچنان می تواند یکی از کلیدی ترین بازیکنان لیورپول باشد.

سرمربی ۴۱ ساله بندرنشینان تصریح کرد: جرارد کاپیتان و بازیکنی فوق العاده برای لیورپول بوده است و مایلم همکاری ام را با او ادامه دهم. بیشتر باشگاه ها به خصوص باشگاه های بزرگ زمانی که سن بازیکنان به یک مقطع خاصی می رسد به مدت قرارداد بازیکنان خود نگاه می کنند ولی از نظر من استیون هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد و دوست دارم او را در کنارم داشته باشم.

لیورپول در فاصله دو هفته مانده به انتهای فصل جاری لیگ برتر با ۸۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و رقابت تنگاتنگی با تیم های چلسی و منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار