|
|
کدخبر: ۱۶۹۸۳۰

برای آمادگی حضور در مسابقات جهانی لهستان،

پانزده ملی پوش تیم والیبال نشسته برای شرکت در سومین مرحله از اردوی آمادگی مسابقات جهانی لهستان فراخوانده شدند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر گفت: سومین مرحله تمرینات برای شرکت در مسابقات جهانی از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می شود و ورزشکاران پس از ورود، تمرینات خود را از ۱۶ اردیبهشت آغاز می کنند.

وی افزود: پس از این مرحله از تمرینات، دو اردوی دیگر پیش بینی شده که آخرین اردو متصل به اعزام نیز هست و دراین مرحله بیشتر بر روی تمرینات بدن سازی که زیر نظر دکتر تاروردی زاده انجام می شود متمرکز هستیم و در کنار آن کارهای هماهنگی و تاکتیکی را دنبال می کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص ترکیب نفرات دعوت شده گفت: از ۱۵ نفری که دعوت شده اند، ۱۲ نفر در نهایت به عنوان ترکیب اصلی تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام می شوند که البته تمامی آنها در اردوی مسابقات آسیایی مشهد حضور داشتند و برخی نیز در ترکیب تیم با تیم های آسیایی و روسیه بازی داشتند.

رضایی خاطرنشان کرد: ترکیب ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی، تشکیل شده از نفرات با تجربه تیم در کنار جوانان است، البته این ترکیب برای مسابقات پاراآسیایی مجددا تغییر خواهد کرد و نفراتی به اردوی سوم دعوت نشده اند برای اردوی مسابقات پاراآسیایی دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به حریفان اصلی ایران در مسابقات جهانی گفت: در رقابت های جهانی لهستان ۱۶ تیم شرکت می کنند که تیم های بوسنی، آلمان، مصر و روسیه رقیبان اصلی ایران در این مسابقات هستند.

تمرینات ملی پوشان تیم والیبال نشسته از ۱۶ اردیبهشت ماه زیر نظر هادی رضایی، سرمربی تیم ملی، علیرضا معمری، بهمن تارودی زاده و فرید صفری، مربیان تیم ملی آغاز شده و تا ۲۱ این ماه ادامه خواهد داشت، محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ و علی کشفیا به عنوان سرپرست نیز در کنار تیم خواهند بود.

اسامی ملی پوشان مدعو به شرح زیر است:

داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده، محمدخالقی(تهران)، حسین گلستانی(قم)، رضاپیدایش، مهرزاد مهروان(البرز)، حسین فرزانه(قزوین)، ناصر حسن پور(آذربایجان غربی)، رمضان صالحی، مجید لشگری، سعید ابراهیمی(مازندران)، احمد ایری(گلستان)، میثم علی پور(گیلان)، مهدی بابادی(خراسان رضوی)

رقابت های جهانی والیبال نشسته از ۲۱ خرداد تا یکم تیر به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار