|
|
کدخبر: ۱۶۹۹۳۶

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از اردوی آفریقای جنوبی تاکید کرد در این اردو با تیم هایی بازی کرده اند که ماکتی از نیجریه بوده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، هاشم بیک زاده پس از بازگشت از اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی در مورد این اردو گفت: اردوی خوبی داشتیم و چند بازی دوستانه در این مدت انجام دادیم که به افزایش آمادگی ما کمک کرد.

وی افزود: ما در دوران بدنسازی بودیم، به همین خاطر نتیجه بازی های تدارکاتی زیاد مهم نبود اما با این حال برگزاری دیدارهای دوستانه به ما کمک کرد.

این بازیکن ملی پوش با ابراز اطمینان از اینکه تیم ملی در اردوی اتریش شرایط بهتری خواهد داشت، خاطر نشان کرد: اگر این بازی های تدارکاتی به ما کمک نمی کرد کی روش این بازی ها را نمی گذاشت. حریفان ما در نیجریه از نظر نحوه بازی به نحوی ماکت نیجریه بودند.

بیک زاده در مورد صحبت های استاداسدی که گفته بود بازی بیک زاده را می بینم یاد خودم می افتم، گفت: ایشان نظر خودش را گفته و به آن احترام می گذارم.

وی در مورد فصل آینده نیز گفت: فعلًا بازیکن آزاد محسوب می شوم و تمرکزم روی تیم ملی است خیلی دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنیم.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا ماندن یا رفتنش در استقلال به بودن یا نبودن قلعه نوعی ارتباط پیدا می کند گفت: خیر، ربطی به این موضوع ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار