|
|
کدخبر: ۱۷۰۱۷۳

دوست ندارم با شانس و اتفاق به جام جهانی بروم

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان ملی پوش فولاد خوزستان در مورد بحثجعلی بودن کارت پایان خدمت بعضی از بازیکنان تیمش گفت: دوست ندارم در مورد این حرف های مسخره صحبت کنم.

سوشا مکانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمضمن بیان این مطلب گفت: صحبت کردن در مورد جعلی بودن کارت پایان خدمت برخی بازیکنان فولاد مسخره است و من اصلاً یک ثانیه هم به این موضوع فکر نمی کنم. وقتی چنین خبری را شنیدم فقط خندیدم. این خبرهای بی ارزش نباید ذهن ما را درگیر کند. من هیچ صحبتی در این مورد ندارم و همانطور که گفتم مسائل بی ارزش برایم اهمیتی ندارد.

وی در مورد وضعیتش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: من هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام و بعد از دو بازی رفت و برگشت مقابل السد قطر، قراردادم با فولاد تمام می شود. گزینه اول من تیمی است که حسین فرکی در آن حضور دارد و باید منتظر بمانم. من نمی دانم فرکی می ماند یا جدا می شود ولی دوست دارم همچنان زیر نظر این مربی کار کنم.

دروازه بان فولاد خوزستان به حساسیت دیدار تیمش مقابل السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: السد تیم خوبی است اما مطمئناً کادر فنی فولاد با شناخت کامل از حریف قطری، تیم ما را آماده خواهد کرد. شرایط فولاد بسیار خوب است و من شانس برد تیم خودم را بیشتر می دانم. معمولاً پیش بینی های من درست از آب درمی آید و امیدوارم فولاد با عبور از السد به مرحله بعدی برود.

مکانی در پاسخ به این پرسش که «چقدر احتمال می دهی همراه با تیم ملی به جام جهانی بروی؟»، گفت: تمرین کردن یک بخش قضیه است و بخش دیگر به تصمیم سرمربی بستگی دارد. من نهایت تلاشم را در تمرینات انجام می دهم و چیزی کم نمی گذارم. نتیجه کار و تمرینات من این است که به جام جهانی بروم ولی تصمیم گیرنده خودم نیستم. من دوست ندارم با شانس و اتفاق به جام جهانی بروم و می خواهم با تلاشی که دارم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار