|
|
کدخبر: ۱۷۰۳۷۳

همه استان ها شهرداری تیم دارد فقط در فارس غیرقانونی است؟!

سرپرست هیأت فوتبال استان فارس گفت: اینکه بخواهند فجرسپاسی در لیگ دسته اول حضور نداشته باشد ظلم به مردم است.

کاووس عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص اینکه وقتی بازیکنان و مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی علت سقوط این تیم را عدم توجه مسئولان شیراز دانستند، تاکید کرد: وقتی گفته می شود مسئولان به تیم توجه نکرده اند از من سرپرست گرفته تا تماشاگرانی که روی سکوها قرار می گرفتند. تماشاگران امتحان خود را پس دادند و از این مسئله فاکتور گرفته می شود. در مورد هیأت فوتبال هم باید بگویم که در ۵-۶ ماهی که من به عنوان سرپرست حضور داشتم تمام امکانات را برای حضور قدرتمند تیم فراهم کردیم.

وی ادامه داد: زمین چمن را فراهم کردیم تا تیم بتواند هر چه بهتر تمرینات خود را در آنجا دنبال کند. یک ریال هم بابت تمرین این تیم نگرفته ایم. حتی در برخی بازی ها با هزینه شخصی خودمان در استان های مختلف حاضر شده ایم تا مشکلات تیم را برطرف کنیم. درست است که مسئولین رده بالا به تیم توجهی نمی کردند. نمایندگان مجلس و استاندار پیگیر مسائل تیم نبودند و اطلاعی از شرایط باشگاه نداشتند.

سرپرست هیأت فوتبال استان فارس خاطرنشان کرد: شما ببینید همین تیم فجرسپاسی که در دیدار مقابل پیکان شکست می خورد، فولاد و پرسپولیس را متوقف می کند. سپاهان را دو بر یک شکست می دهند. پس این نشان می دهد که ایراد جای دیگری است. شهرداری شیراز یک تیم ندارد اما در سایر استان ها شهرداری ها در قسمت های مختلف تیم داری می کنند. فقط برای فارس این موضوع غیرقانونی می شود؟ ما برای بازی های پایانی شورای شهر و اداره کل وزارت ورزش را پای کار آوردیم. برای هر برد ۳۰ میلیون در نظر گرفته شد. زمانی که در نیمه اول بازی مقابل پیکان ۳ گل زده نمی شود عباسی، کمانه و جعفری مقصرند؟ یکسری هماهنگی ها و تعامل وجود نداشت. دو سال پیش هم فجرسپاسی به لیگ دسته اول سقوط کرد اما همه تلاش کردند تا بار دیگر تیم به لیگ برتر صعود کرد.

وی یادآور شد: ما ستاره ای نداشتیم که بخواهد کنترل آنها سخت باشد. شما ببینید سپاهان و استقلال که با ۲۰-۳۰ میلیارد هزینه سهمیه نگرفتند نشان می دهد که آنها هم سقوط کرده اند. فجرسپاسی با ۴-۵ میلیارد بسته شد و مس هم با ۱۰-۱۲ میلیارد سقوط کرد. اگر مشکلی بابت مدیریت باشگاه وجود دارد باید تغییر و تحولات صورت گیرد. بعضی چیزها را ما ارثپدری می دانیم. اگر کسی نمی تواند کاری کند تغییراتی صورت گیرد و نفر بعدی بیاید و کار خود را شروع کند.

رئیس هیأت فوتبال شیراز در مورد اینکه مسائلی در خصوص عدم تیم داری فجرسپاسی در لیگ دسته اول مطرح شده، تاکید کرد: شک نکنید این موضوع ظلم به مردم است. فجرسپاسی از لیگ های پایین شروع کرده و خود را به اینجا رسانده است. هم اکنون هم اتفاقی نیفتاده است. من خودم بازنشسته سپاه هستم و می دانم مسئولان به دنبال چه چیزی هستند. اجازه نمی دهیم چنین کاری کنند زیرا خیلی از جوانان بیکار می شوند و تفریحی ندارند.

وی در مورد اینکه آیا در استان فارس مدارس و یا آکادمی وجود دارد، گفت: در سراسر فارس ۶۰ مدرسه فوتبال وجود دارد که جزء برترین های استانی در بحثاستعداد یابی هستیم. مشکلی که وجود دارد مسائل مالی است و وقتی بازیکنی مثل مهدی نظری از باشگاه ۲۰۰ میلیون دریافت می کند طبیعتا به پیشنهاد ۷۰۰میلیونی استقلال به این تیم می رود. در بحثآکادمی به دنبال این هستیم که یکی دو آکادمی مجهز افتتاح کنیم. نمی خواهیم آکادمی های بی کیفیت داشته باشیم به دنبال آن هستیم که یک آکادمی تمام امکانات لازم را داشته باشد و پس از آن شروع به کار کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار