|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۰۱

فصل دوم قراردادم با باشگاه فولاد توافقی است

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک ملی پوش فولاد خوزستان گفت: پولادی و بیک زاده از من باتجربه تر هستند اما من به عنوان یک بازیکن تمام تلاشم را انجام می دهم تا نظر کی روش را جلب کنم.

مهرداد جماعتی، بازیکن چپ پا و ملی پوش فولاد خوزستان در خصوص اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اظهار داشت: در اردوی آفریقای جنوبی تمرینات بدنی و بازی های تدارکاتی خوبی انجام دادیم که برای آمادگی بدنی و کسب هماهنگی تاکتیکی بسیار مناسب بود.

وی افزود: در این اردو با انجام بازی های تدارکاتی متعدد با تیم های باشگاهی آفریقای جنوبی با سبک و روش بازی تیم ملی نیجریه آشنا شدیم. قطعاً برگزاری بازی با تیم های آفریقایی باعثمی شود با آمادگی و شناخت بیشتری از روش بازی این تیم ها به مصاف نیجریه برویم.

مدافع - هافبک ملی پوش در خصوص شانس حضورش در جام جهانی که رقابتی که در جناح چپ خط دفاعی تیم ملی با بازیکنانی چون مهرداد پولادی و هاشم بیک زاده دارد، گفت: پولادی و بیک زاده از من باتجربه تر هستند اما من به عنوان یک بازیکن تمام تلاشم را انجام می دهم تا نظر کی روش را جلب کنم. کی روش برای انتخاب بازیکنان تیم ملی تصمیم گیرنده اصلی است و تلاش می کنم یکی از بازیکنان منتخب او باشم.

جماعتی با اعلام اینکه یک سال با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارد، خاطر نشان کرد: من یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم که البته قرارداد فصل دومم با فولاد توافقی است و باید برای فصل دوم با مسئولان باشگاه مذاکره کنم.

وی همچنین در واکنش به بحثمربوط به مشکلات کارت پایان خدمت بازیکنان فولاد خوزستان گفت: چنین وصله ای به تیم ما نمی چسبد. تیم ما سالم و پاک قهرمان شد و همه دیدند با تلاش در رقابتی سالم قهرمان شدیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار