|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۴۶

اخبار پرسپولیس؛

علی دایی قصد دارد شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جاری رقابت ها را یک هفته به تاخیر بیندازد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیش از این بنابر اعلام محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس دهم خرداد ماه به عنوان زمان شروع تمرینات اعلام شده بود ولی منابع غیر رسمی خبر از تغییر برنامه علی دایی در صورت ادامه همکاری با پرسپولیس می دهند.

گفته می شود علی دایی تا اینجا، ۱۷ خرداد ماه را برای شروع تمرینات در نظر گرفته است.

*دایی ۲ فهرست آماده کرد

علی دایی که درباره حضور با عدم حضورش همراه پرسپولیس در فصل آینده بحثوجود دارد ۲ فهرست ترکیب تیم آماده کرده است.

با توجه به اینکه آیین نامه نقل و انتقالات بویژه در بخش سهمیه ها در حال تغییر است، علی دایی ۲ فهرست را برای ارایه به باشگاه آماده کرده است یکی از فهرست های دایی بر اساس سهمیه بندی های فصل قبل است و فهرست دیگر بر اساس اخبار منتشر شده درباره سهمیه های فصل جاری رقابت ها تهیه و آماده شد.

البته در شرایطی که بسیاری عدم ارایه فهرست از سوی دایی را به دلیل نامشخص بودن آیین نامه جدید می دانند یکی از معتمدان او فاش می کند که دلیل حرکت دست به عصای علی دایی، این است که ابتدا می خواهد از وضعیت خود برای سال آینده مطمئن شود و در صورت اطمینان از اینکه ماندگار خواهد بود فهرست را به باشگاه ارایه کند.

در این ارتباط صحبت از حضور علی دایی در جلسه هیات مدیره هم به میان آمد اما حمید استیلی هفته گذشته اعلام کرد در این ارتباط به مسائل ماموریت داده شده است.


*مشکلات جدید برای هیات مدیره جدید
پرسپولیسی ها هنوز دور تازه فعالیت های خود را آغاز نکرده با مشکلات داخلی روبه رو شده اند و زمزمه هایی درباره تغییرات در هیات مدیره شنیده می شود.

در روزهای گذشته شنیده می شد که حامی مالی جدید پرسپولیس با اختلاف های داخلی روبرو است در همین ارتباط گفته می شود مسئولان وزارت ورزش به این گروه متذکر شده اند که نباید حاشیه ها را به بیرون منتقل کنند این مشکلات از زمانی نمایان شد که سیاسی ریاست هیات مدیره را بر عهده گرفت این در حالی بود که از این انتخاب همه به اتفاق از مونسان به عنوان رییس هیات مدیره نام می بردند، اما سناریویی که برای اولین جلسه نوشته شده بود، کاملا به شکل دیگری پیش رفت گویا مونسان منتظر بود دیگران این پست را به وی تعارف بزنند اما ناگهان سیاسی کاندید شد و اتفاقاتی رقم خورد که شرایط را به هم زد گویا بروز این مشکلات به توقف جریان مالی هم منجر شده است در حالیکه منابع غیر رسمی از نقد شدن چک اول به مبلغ چهار میلیارد خبر می دادند.
به نظر می رسد عدم پرداخت حقوق کارمندان هم به این دلیل روی داده باشد.

تا اینجا علیرضا رحیمی در شرایطی به میانه معرکه فرستاده شده است که آینده این حمایت مالی هنوز مشخص نیست حتی بعضی از احتمال تغییر رئیس هیات مدیره خبر می دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار