|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۶۶

قصد ترک آژاکس را ندارم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۴۳ ساله آژاکس با بیان اینکه قصد ترک این تیم را ندارد از مهاجم ایرانی نایمخن تمجید کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در هفته آخر رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال باشگاهی هلند موسوم به اردویژه شب گذشته(شنبه) تیم فوتبال آژاکس، قهرمان زودهنگام فصل جاری این رقابت ها در خانه خود مقابل اِن ای سی نایمخن با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.

فرانک دی بوئر، سرمربی آژاکس در پی تساوی شاگردانش مقابل نایمخن گفت: نتیجه ای که در این بازی رقم خورد نه تنها برای تیم رودا جِی سی که به دسته پایین تر سقوط کرد تلخ بود بلکه برای ما هم اینچنین بود.

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی نایمخن که در دقیقه ۵۹ به جای ساموئل استفانیک به بازی آمد در دقایق ۷۴ و ۸۸ هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و مانع سقوط تیمش به دسته پائین تر شد. نایمخن با این تساوی حریف اسپارتا روتردام در مرحله پلی آف شد.

سرمربی نامدار آژاکس با تمجید از مهاجم ایرانی نایمخن گفت: تمام تلاش خودمان را در این بازی انجام دادیم و موقعیت های زیادی هم روی دروازه نایمخن خلق کردیم که خیلی از آنها تبدیل به گل نشد ولی متأسفانه بازیکن جانشین(جهانبخش) که آنها به میدان فرستادند خیلی عالی کار کرد.

وی افزود: به دنبال پیروزی در این بازی و پایان خوب بودیم. متأسفانه کارهای تاکتیکی ما در این بازی آنطور که باید جواب نداد ولی برای قضاوت عملکرد تیم می توان به عقب بازگشت و به طول فصل نگاهی انداخت.

دی بوئر در مورد شایعات مطرح شده در خصوص جدایی اش از این باشگاه هلندی اظهار داشت: بار دیگر می گویم که فکر نمی کنم با باشگاه دیگری در خصوص همکاری صحبت کنم و این شامل تاتنهام هم می شود. علاقه ای هم به این موضوع ندارم. قصد ترک آژاکس را ندارم و خوشحالم که یک سال دیگر با این تیم کار خواهم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار