|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۹۴

سرپرست فدراسیون قایقرانی:

سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: با هماهنگی های انجام شده بخشی از اردوهای قایقرانی به دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر) منتقل شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاراناحمد گواری در خصوص برگزاری اردو در دریاچه چیتگر اظهار داشت: البته حضور در این محل به عنوان یک دریاچه تفریحی موانعی داشت که با مذاکراتی که انجام دادیم، شرایط برای برگزاری اردو فراهم شد.

وی توضیح داد: در اولین قدم اردوی تیم ملی روئینگ بانوان روز جمعه، ۱۲ اردیبهشت ماه به دریاچه چیتگر انتقال یافت. البته قایقرانان در دریاچه اسکان دارند و برای تمرین به دریاچه می روند. با هماهنگی مسئولین دریاچه، فضای مناسبی نیز در اختیار قایقرانی قرار گرفته تا تجهیزات در آنجا قرار گیرد و مشکلی از این جهت نداشته باشیم.

گواری با اشاره به بازدیدی که از دریاچه چیتگر داشته تصریح کرد: در اولین روز برگزاری تمرین تیم روئینگ بانوان در دریاچه چیتگر بازدیدی از اردو داشتیم. شرایط مناسب بود و قایقرانان نیز از وضعیت تمرینات راضی بودند.

سرپرست فدراسیون قایقرانی تشریح کرد: از زمان حضور در فدراسیون و حتی پیش از آن، از مشکلات تیم های روئینگ در ارتباط با پیست آگاه بودم. این مسئله بسیار مهم است چراکه پیست مسابقه روئینگ ۲۰۰۰ متر است و دریاچه آزادی پیست ۱۰۰۰ متری که مخصوص مسابقات آبهای آرام است دارد. بنابر این به دنبال محل مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی روئینگ بودیم که با مساعدت شهرداری منطقه ۲۲ که توسط دنیامالی به عنوان عضو شورای شهر تهران و مشاور وزیر ورزش و جوانان در توسعه قایقرانی انجام شد، توانستیم تمرینات تیم روئینگ بانوان را به این دریاچه انتقال دهیم. جا دارد از زحمات شهردار منطقه ۲۲ و شورای شهر که ما را در مهیا کردن شرایط مناسب برای قایقرانان حمایت کردند، تشکر داشته باشیم.

وی شرایط دیگر تیم های قایقرانی برای حضور در بازیهای آسیایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در خصوص تیم های آبهای آرام و اسلالوم نیز وضعیت خوبی بر اردوها حکمفرما است. تمرینات به صورت منظم و طبق برنامه انجام می شود. البته احتمال دارد تمرین دیگر تیم ها نیز به چیتگر انتقال پیدا کند.

گواری در ارتباط با مسابقات پیش روی قایقرانان تاکید کرد: در تلاش هستیم با توجه به اعتباراتی که در اختیار داریم، قایقرانان به با هدف آمادگی و حضور موفق در بازیهای آسیایی به رقابت های مهم اعزام شوند. هدف از حضور در مسابقات تا پیش از اینچئون قرار گرفتن در شرایط رقابت و آشنایی با رقبا است و با هماهنگی مربیان و کادر فنی تیم ها به رقابت هایی که این هدف را میسر کند خواهیم رفت.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در پایان با اشاره به اهمیت بازیهای آسیایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهمترین هدف قایقرانی حضور پرقدرت در بازیهای آسیایی است. هدف ما از حضور در این رقابت ها نیز کسب نتایج بهتر نسبت به دور گذشته است و به نظر می رسد با ادامه روند تمرینات فعلی قایقرانان و حضور در مسابقات پیش رو، موفق به کسب نتایج درخشان شویم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار