|
|
کدخبر: ۱۷۰۷۵۲

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال المپیک کشورمان گفت: اینکه بتوانیم با تیم های خوب بازی کنیم یک چالش بزرگ برای ما محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، نلو وینگادا در پایان تمرین عصر امروز(یکشنبه) تیم فوتبال المپیک کشورمان عنوان کرد: طی دو روزی که تمرینات را آغاز کردیم طبیعی است که اطلاعات کاملی از بازیکنان نداشته باشم. تنها اطلاعاتی که پیش از این همکارانم از بازیکنان جمع کرده اند را در اختیار من قرار داده اند و من پرونده بازیکنان را در اختیار گرفته ام.

وی افزود: با اطلاعاتی که به دست آورده ام و مسائلی که همکارانم گفته اند سعی می کنم تیم بسیار خوبی درست کنیم. با توجه به اینکه چهار اردوی دیگر پیش رو داریم سعی می کنیم رفته رفته تیم مدنظر خود را پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن جدیدی به اردو دعوت خواهد شد یا نه؟ گفت: در هفته آینده که اردوی جدید ما آغاز خواهد شد ۲۸ بازیکن به تیم اضافه خواهند شد و دوباره در هفته های آینده بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه می کنیم تا بتوانیم تمام بازیکنان را بهتر بشناسیم.

وینگادا در خصوص بازی های تدارکاتی تیم المپیک که گفته می شود با اردن، عمان و عراق روبرو خواهد شد، افزود: این برای ما بسیار خوب است که چالش های بزرگی داشته باشیم و با تیم های قدرتمندی روبرو شویم. این مسئله برای بازیکنان ما هم بسیار مفید است که خود را برابر بازیکنان خوب ارزیابی کنند.

وی درباره وضعیت کادر فنی تیم المپیک و اینکه قرار است مربی دیگری به این کادر اضافه شود یا نه، گفت: مهمترین نکته این است که اکنون ما با همین افرادی که اکنون در تیم فعالیت می کنند کار خود را پیش می بریم و باید تلاش کنیم تا یکدیگر را بهتر بشناسیم.

سرمربی تیم فوتبال المپیک تصریح کرد: باید از یکدیگر اطلاعات خوبی به دست بیاوریم تا همکاری بهتری با یکدیگر داشته باشیم اما تاکید می کنم مهمترین مسئله این است که ما اکنون در کنار هم هستیم و با هم کار می کنیم. باید تلاش کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و مطمئنا اگر به نفر جدیدی نیاز باشد در آینده به تیم اضافه خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار