|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۱۱

امیدوارم به مسابقات جهانی برسم

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال برنز جهان گفت: به خاطر سرماخوردگی شدید دچار پارگی عضله بیرونی ران شدم.

سعید محمدپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص از دست دادن بازی های آسیایی گفت: متاسفانه روز گذشته به دلیل پارگی عضله بیرونی ران مجبور شدم اردوی تیم ملی را ترک کنم و بازی های آسیایی را نیز از دست دادم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نداشتن تمرین دلیل مصدومیت شما بوده، عنوان کرد: این مصدومیت به دلیل نداشتن تمرین نبوده و من از قبل آسیب دیدگی داشتم. انگیزه من در اردوها خیلی زیاد و رکوردهایم نیز بهتر شده بود ولی به دلیل سرماخوردگی آب زیادی از بدنم دفع شد و دچار پارگی عضله ران شدم.

وزنه بردار وزن ۹۴ کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم زودتر بتوانم به تیم ملی بازگردم و حداقل در مسابقات جهانی روی تخته بروم. من باید با کادر فنی در ارتباط باشم تا احتمال حضور در مسابقات جهانی را نیز از دست ندهم.

محمدپور در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا از دست دادن مدال بازی های آسیایی برایت سخت نیست، تصریح کرد: سطح بازی های آسیایی خیلی پایین نیست و همه بزرگان آسیا در مسابقات حضور دارند. ایران، قزاق و کره جنوبی در وزن من رقابت سختی با هم دارند و وجود ایلیا در این وزن کار را برای سایر وزنه برداران سخت می کند. از سوی دیگر بازی های آسیایی برای ایران اهمیت زیادی دارد ولی انگار قسمت نبود تا بازی های آسیایی باشم.

وی افزود: آسیب دیدگی من قبل از عید ۹۲ شروع شد. با این حال من در اردو حضور داشتم و حتی به چند کیلویی رکوردهایم رسیدم اما انگار قسمت نیست تا به بازی های آسیایی برسم. من پیش دو دکتر نیز رفتم و آنها اعلام کردند که به خاطر سرماخوردگی دچار پارگی عضله بیرونی ران شدم. سعی می کنم تا این موضوع روی روحیه من تاثیر زیادی نداشته باشد و خودرم را برای بازی های بعدی و مسابقات جهانی آماده کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار